نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو مشهد از ۹ شهریور آغاز می شود

بیست و دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از چهارشنبه ۹ تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ با حضور ۲۰ قطعه ساز در مشهد برگزار می شود.

قطعه نیوز: در این نمایشگاه شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) هم‌سو با سیاست‌های وزارت صمت، با هدف تعامل با ذی‌نفعان، بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شرکت‌های دانش بنیان، نمایش توانمندی و تعمیق ساخت داخل، حمایت از توسعه تولید بر پایه فناوری‌های برتر، نمایش توانمندی خودکفایی و کاهش ارزبری قطعات حضور دارد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو در حوزه‌های قطعات قوای محرکه، برق و الکترونیک، مواد و روش‌های تولید پیشرفته پلیمری، فلزی، آزمون و صحه‌گذاری خودرو و سایر فناوری‌های پشتیبان حوزه صنعت قطعه‌سازی به عنوان مدیریت شبکه تامین قطعه‌سازی در سالن فردوسی مشهد میزبان بازدید کنندگان، متخصصان و علاقه‌مندان این صنعت است.

گفتنی است، این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با مشارکت بیش از ۲۰ قطعه‌ساز از چهارشنبه ۹ شهریور به مدت چهار روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، بر اساس خبر قبلی، نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو مشهد قرار بود در تاریخ ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شود که به دلیل پاره‌ای از مسائل به تاریخ ۹ شهریور موکول شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.