خودروهای ناقص سایت مرکزی ایران خودرو به کمتر از ۲۰۰ دستگاه رسید

ایران خودرو

براساس اعلام شرکت ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در سایت مرکزی به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسیده و سایت تبریز به عنوان آخرین سایت، در حال تکمیل و جمع‌آوری خودروهای ناقص است.

قطعه نیوز: با پایان یافتن خودروهای ناقص در سایت‌های خزر، فارس، کرمانشاه و فارس ایران‌خودرو، خودروهای ناقص در تهران نیز به کم‌تر از ۲۰۰ دستگاه رسید و به این ترتیب صرفا حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو سورن تولیدی سایت تبریز در حال تکمیل و تجاری‌سازی است که به‌زودی این سایت نیز خودرو ناقصی نخواهد داشت.

رسیدن خودروهای ناقص به کانال ۱۰ هزار دستگاه و برابر با تولید تنها چهار روزه ایران خودرو با نظارت‌های دقیق کیفی در فرآیند تکمیل کاری، در حالی رقم خورده که پیش از این و در سال گذشته عدد خودرو ناقص در این گروه صنعتی از ۹۹ هزار دستگاه نیز تجاوز کرده است.

تعداد کل خودروهای ناقص سایت تبریز که در سال گذشته حدود ۲۲ هزار دستگاه را نیز به خود دیده بود، از ابتدای امسال تا کنون از رقم ۱۸.۹۶۴ به کانال ۱۰ هزار دستگاه رسیده و با تامین قطعه، به‌زودی پایان خودرو ناقص در گروه صنعتی ایران‌خودرو محقق خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در سال گذشته تعداد خودروهای ناقص به عدد ۹۹.۳۳۷ دستگاه نیز رسیده بود و در سایت تهران نیز این عدد بیش از ۴۴ هزار دستگاه بوده است.
از سوی دیگر با همت و عزم کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، تعداد تولید کامل از ابتدای سال تا ۲۱ مردادماه به ۲۱۸.۰۷۸ دستگاه رسیده و رشد ۴۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. این عدد در بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۵۵.۲۰۳ دستگاه بوده است.

این گزارش می‌افزاید، تعداد اسناد صادر شده از ابتدای سال تا ۲۱ مردادماه ۲۱۰.۳۱۵ دستگاه، افزایش ۵۷ هزار دستگاهی و بیش از ۳۶ درصدی را نسبت به زمان مشابه سال گذشته تجربه کرده است. در همین بازه زمانی تعداد تحویل خودرو به مشتریان نیز افزایش ۲۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

از ابتدای امسال تا پایان روز ۲۰ مردادماه ۲۱۵.۴۲۷ دستگاه خودرو به مشتریان تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۴۵ هزار دستگاه افزایش داشته است.

منبع: ایکو پرس

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.