تمجید و حمایت ‏‎شریعتمداری از مدیریت جوانان

قطعه نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سایه مدیریت ‎جوان کارآمد ‎بهزیستى و با پیگیری ویژه از ‎دولت و ‎مجلس و عنایت خاص آنها، در سال جاری نه تنها ۲۰۰ هزار خانوار از لیست مستمری بگیران سازمان حذف نشد، بلکه ۱۷۸هزار خانواری که مستمریشان تکنفره بود، مستمری خود را از این پس بر اساس تعداد نفرات خانوارشان می گیرند.

‏محمد شریعتمداری افزود: این یعنى با رفع تبعیض ناخواسته زندگى ١٧٨ هزار خانوار ‎بهزیستى که مستمرى شان را بر اساس تعداد نفرات خانوارشان خواهند گرفت به لطف خدا بهبود نسبى مى یابد.

او با بیان اینکه بودجه ١٧٠٠میلیارد تومانی سال ٩٧مستمری مددجویان بهزیستی به ٢٧۶٠میلیارد تومان در سال ٩٨علیرغم همه محدودیتها افزایش یافت، گفت: در سایه ‎جوانگرایى و ‎مدیریت ‎جوان و کارآمد بخش ‎تعاون از ‎اقتصاد ایران در هفته تعاون براى اولین بار تعاونى ها از نعمت صندوق تامین منابع مالى خرد تضمین شده که تحولى در عرصه حمایت از تعاونى هاى نوبنیاد و ‎دانش بنیان است برخوردار شدند.

‏شریعتمداری تاکید کرد: با توجه به اجراء برنامه نهضتى ‎جوانگرایى ‎نخبگان در عرصه مدیریت عالى کشور از این پس مستمراً نتایج و ثمرات ارزشمند مدیریت جوانان منصوب در پستهاى مدیریت عالى وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعى باستحضار ملت بزرگوار کشور خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.