حضور قطعه سازان ایرانی در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه

انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور به منظور آشنایی و ارتباط فعالان صنعت خودروی ایران و روس، پاویون اختصاصی خود را در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو (۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۱) برپا می‌کند.

قطعه نیوز: پاویون اختصاصی ایران در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه گام اجرایی در راستای آشنایی و برقراری ارتباط صنعتی و همکاری استراتژیک فعالان صنعت خودرو و قطعه سازان ایرانی با شرکت‌های روس خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به رایزنی ها، دیدار‌ها و توافق‌های اخیر دولتمران ایران و روسیه، به ویژه در بخش صنعت، معدن و تجارت زمینه‌های همکاری بین فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی دو کشور فراهم شده و حضور قطعه سازان ایرانی در این نمایشگاه می‌تواند به تحقق و اجرایی شدن توافق‌های صورت گرفته، منجر شود ضمن اینکه محدودیت‌های بین المللی اخیر که صنعتگران روس با آن مواجه شده اند، تمایل آنان برای همکاری با شرکت‌های ایرانی را افزایش داده است.

براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، پاویون ایران در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور سفیر ایران و فعالان صنعتی و بازرگانی حوزه خودرو و قطعه سازی ایران و روسیه افتتاح خواهد شد.

همچنین برگزاری پنل مشترک صنعت قطعه سازی دو کشور، امضای تفاهم نامه انجمن‌های قطعه سازی ایران و روسیه، برگزاری تور‌های بازدید از چند کارخانه خودرو و قطعه سازی روس و تشکیل جلسات B۲B با شرکت‌ها و صنعتگران روسیه از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است

نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه از ۳۱ مرداد تا ۳ شهریورماه ۱۴۰۱ برابر با ۲۲ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.