چری تیگو ۷ پرو در بازار اروپا عرضه می شود

شرکت DR اتومبیل ایتالیا در نظر دارد کراس‌اوور ۷ نفره جدید خود را با نام DR 7.0 که در کشورهای دیگر با نام تجاری چری تیگو ۷ پرو شناخته می‌شود به بازار اروپا عرضه کند.

قطعه نیوز: نسخه ۶ نفره چری تیگو ۷ پرو با نام DR 6.0 شناخته می‌شود و نسخه جدید این کراس‌اوور یا DR 7.0 به‌عنوان یک شاسی‌بلند با ظرفیت ۷ نفر مسافر با سه ردیف صندلی است و می‌تواند نقش مهمی در سگمنت D خودروهای بازار اروپا ایفا نماید.

خودرو DR 7.0 با ۴.۷۲ متر طول بلندترین محصول این خودروساز محسوب می‌شود.

نکات کلیدی در طراحی و تجهیزات چری تیگو ۷ پرو (DR 7.0)

طراحی ظاهری خاص خودرو چری تیگو ۷ پرو یا DR 7.0 علامت مشخصه کلیدی این خودرو است که این کراس‌اوور را به‌سرعت قابل تشخیص و شناسایی می‌کند. این خودرو از نظر طراحی کاملاً مشابه مدل DR 7.0 است.

در نمای جلوی خودرو یک جلوپنجره بزرگ خودنمایی می‌کند و به چراغ‌های جلوی متصل می‌شود. همچنین یک سپر برجسته در جلوی خودرو خودنمایی می‌کند.

در نمای جانبی، شاسی‌بلند بودن چری تیگو ۷ پرو بیشتر برجسته می‌شود. قسمت پایین بدنه توسط بامپر‌های پلاستیکی محافظت می‌شود. این ویژگی با ریل‌های روی سقف و فاصله زیاد از سطح زمین ترکیب شده است و چهره جالبی به نمای جانبی این خودرو می‌دهد.

به نوبه خود، در نمای عقب چری تیگو ۷ پرو یا DR 7.0 چراغ‌هایی با چیدمان افقی وجود دارد که به‌صورت فیزیکی به هم متصل شده‌اند تا احساس عریض بودن را ارائه دهند.

یکی از جنبه‌های کلیدی کراس‌اوور DR 7.0 طیف گسترده‌ای از تجهیزات استاندارد است که آن را به پرچمدار این برند تبدیل می‌کند. از تجهیزات قابل‌توجه در این خودرو می‌توان به تودوزی چرم، سانروف بازشو برقی، تهویه مطبوع خودکار، صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی، دوربین دید ۳۶۰ درجه و رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی اشاره کرد که از ویژگی‌های برجسته چری تیگو ۷ پرو یا DR 7.0 هستند.

ویژگی‌های فنی کراس‌اوور ۷ نفره چری تیگو ۷ پرو (DR 7.0)

نسخه اروپایی چری تیگو ۷ پرو در زمینه پیشرانه هیچ تغییر جدیدی وجود ندارد. این خودرو دارای یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربو شارژ است که می‌تواند ۱۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

قدرت تولید شده موتور چری تیگو ۷ پرو (DR 7.0) توسط یک گیربکس شش ‌سرعته اتوماتیک DCT و یک سیستم دیفرانسیل جلو مدیریت می‌شود. حداکثر سرعت چری تیگو ۷ پرو (DR 7.0) 190 کیلومتر در ساعت است و گیربکس خودرو به شما این امکان را می‌دهد که بین حالت‌های رانندگی Eco و Sport حق انتخاب داشته باشید.

همان‌طور که مطلع هستید خودرو چری تیگو ۷ پرو توسط شرکت مدیران خودرو و با برند فونیکس در بازار کشورمان عرضه شده است که در بعضی از مشخصات متفاوت است.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.