تسلا در صدر فروش خودروهای BEV در ژانویه تا آوریل ۲۰۲۲

بخش خودروهای تمام الکتریکی در ایالات متحده به گسترش خود ادامه می دهد و با وجود کاهش سرعت در صنعت خودروسازی، انتظار نمی رود در آینده نزدیک تغییر کند.

قطعه نیوز: آخرین اطلاعات ثبت نام خودروها نشان می دهد که کل ثبت نام خودروهای جدید تا ماه آوریل نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد کاهش یافته است. در همین دوره، ثبت نام خودروهای برقی با باتری (BEV) 53 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت و ۴.۴ درصد از بازار را در مقایسه با ۲.۳ درصد در سال گذشته به خود اختصاص داد.

تسلا تنها رهبر بازار BEV باقی می ماند که موقعیت خود را از سه ماهه اول ۲۰۲۲ همچنان گسترش می دهد و همچنین از رقبای خود در بخش ممتاز و لوکس پیشی می گیرد. این شرکت به تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۳۸ دستگاه اشاره کرد که ۵۲ درصد بیشتر از سال قبل است.

سه شرکت بزرگ بعدی BEV در ایالات متحده، فورد (۱۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه)، کیا (۱۱ هزار و ۴۸۳ دستگاه) و هیوندای (۹ هزار و ۶۷۵ دستگاه) هستند.

در اواخر امسال جنرال موتورز سرانجام پس از فراخوانی شورولت بولت EV و EUV و اکنون معرفی مدل‌ های مبتنی بر اولتیوم، باید به جایگاه خود بازگردد. فولکس واگن نیز در حال آماده سازی تولید داخلی مدل ID.4 است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.