ون “اینرودز” گروه بهمن به بازار می آید

فروش ون اینرودز شرکت بهمن مدل ۱۴۰۱ از ۲۴ خرداد به مدت دو روز آغاز خواهد شد.

قطعه نیوز: بهمن موتور به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در عرضه خودروهای تجاری سبک که توانسته ۲۰ درصد از سهم بازار این نوع محصولات را از آن خود نماید، همواره در عرضه خودروهای متمایز، متنوع و با کیفیت برتر پیشگام بوده، این بار نیز با تولید اینرودز محصول جدید و اقتصادی خود مفهوم تمایز را به خوبی به نمایش گذاشت.

تجهیز بدنه اینرودز به تیرک‌های تقویتی و شاسی یکپارچه با بدنه مقاومت این محصول را دو چندان نموده، برخورداری از استانداردهای ۸۵ گانه، موتور یورو ۵ با قابلیت تقویت، ارگونومی مناسب کابین و توجه به سلامت و راحتی راننده و امکاناتی نظیر صندلی‌های سرنشینان، داشبورد، سیستم ایمنی، کف آلومینیومی کابین حمل بار، کاور دیواره‌های جانبی، فضای مکعبی، تعبیه دو در جانبی و یک درب عقب که در سهولت بارگیری و جابجایی کالا به راننده کمک می‌کند، امکان تردد بدون محدودیت در اتوبان و استاندارد آلایندگی یورو ۵ و مصرف سوخت پایین از جمله مزیت‌هایی است که این امکان را فراهم می‌سازد تا اینرودز در رقابت با سایر وانت‌های تولید داخل در سایر شرکت‌های خودروسازی گوی سبقت را برباید.

فروش ون اینرودز مدل ۱۴۰۱ از ۲۴ خرداد به مدت دو روز آغاز و با قیمت ۵۵۹ میلیون تومان در هفته دوم مرداد ماه سال جاری آماده تحویل خواهد بود.

موتور پرقدرت ۱.۵ لیتری (DK15-06 NA) با ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ (N.m) و گیربکس ۵ سرعته دستی از مشخصات فنی اینرودز بوده و تجهیز به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه‌ای فشار باد تایر، ۲ کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی و کنترل پایداری و کنترل کشش را می‌توان به امکانات رفاهی و ایمنی این محصول افزود.

برخورداری از زنجیر تایم و عدم نیاز به مراجعه به شبکه خدمات پس از فروش تا ۴۰۰ هزار کیلومتر پیمایش، گارانتی ۲ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر، سرویس رایگان یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر حاکی از گستردگی خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب بهمن از محصول ون باری اینرودز است.

علی رغم اینکه اینرودز نخستین تجربه حضور بهمن در این سگمنت بوده، این شرکت از تامین کلیه نیازهای مشتریان در حوزه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش این محصول خبر داده است.

انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.