سرمایه گذاری مشترک استلانتیس و LG

استلانتیس و شرکت LG (LGES) اعلام کردند که سرمایه گذاری مشترکی در کارخانه باتری سازی واقع در ایالت انتاریو دارند.

قطعه نیوز: سرمایه گذاری بیش از ۵ میلیارد دلار کانادا (۴.۱ میلیارد دلار آمریکا) در یک کارخانه باتری ۴۵+ گیگاوات ساعتی به طور رسمی در ماه مارس اعلام شد. این اولین کارخانه تولید باتری لیتیوم یون در مقیاس بزرگ در کانادا خواهد بود که به ویژه برای الکتریکی سازی کارخانه مونتاژ ویندزور در نزدیکی استلانتیس بسیار مهم است.

طبق بیانیه مطبوعاتی، دو شریک، دنیس لی را به عنوان مدیر اجرایی (مدیر عامل) منصوب کرده اند. او قبلاً در فروش و بازاریابی جهانی و منطقه‌ ای را برای ارتقای باتری ‌های لیتیوم یونی در LG Chem نقش داشته است.

در یک اعلامیه جداگانه، استلانتیس اعلام کرد که یک توافق نامه مربوط به تامین هیدروکسید لیتیوم درجه باتری برای استفاده در تولید خودروهای الکتریکی استیلانتیس در آمریکای شمالی امضا کرده است و به این معنی است که CTR هیدروکسید لیتیوم را از کالیفرنیا به نکست استار در کانادا و همچنین به JV باتری دیگر استلانتیس با سامسونگ SDIدر ایندیانا عرضه خواهد کرد.

حجم قرارداد تا ۲۵ هزار متریک تن هیدروکسید لیتیوم سالانه در مدت ۱۰ سال است. این یک گام مهم است که نه تنها به یک منبع ثابت از مواد کلیدی دسترسی پیدا کنید، بلکه از تولید محلی آنها نیز اطمینان حاصل کنید.

CTR در مدت ۱۰ سال قرارداد، حداکثر ۲۵ هزار تن هیدروکسید لیتیوم در سال را به استلانتیس عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.