جزئیاتی از آئودی RS3 تیونینگ شده توسط منهارت

آئودی ایالات متحده سرعت ۳.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) را برای سدان اعلام می کند.

قطعه نیوز: این تیونرآئودی ایالات متحده سرعت ۳.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) را برای سدان اعلام می کند در حالی که بخش اروپایی آن می گوید که اسپرت بک ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۳.۸ ثانیه انجام می دهد.و مدل RS3 آن را مورد توجه قرار داده است که ظاهر مشکی با تزئیات طلایی دارد. کار بر روی پکیج پس از فروش “RS3 500” آغاز شده است و برای هر دو مدل بدنه اسپرت بک و سدان در دسترس خواهد بود.

از آنجایی که همیشه فضایی برای قدرت اضافی وجود دارد، منهارت در تلاش است تا به موتور ۲.۵ TFSI فضای بیشتری بدهد. به موتور پنج سیلندر خطی توربوشارژ ۱۰۰ اسب بخار اضافی داده می شود تا خروجی آن به جایی در محدوده ۵۰۰ اسب بخار برسد.

چرخ های ۲۰ اینچی تیونر با ظاهری مشکی و نوار طلایی برای بازتاب برگردان های بدنه و برچسب الهام گرفته شده از دهه ۱۹۸۰ در بالای شیشه جلو، بسته بندی را تکمیل می کند. تصاویری از فضای داخلی ارائه نشده است، اما انتظار می رود تغییراتی در کابین نیز وجود داشته باشد.

آئودی ایالات متحده سرعت ۳.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) را برای سدان اعلام می کند در حالی که بخش اروپایی آن می گوید که اسپرت بک ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۳.۸ ثانیه انجام می دهد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.