جدیدترین محصول مدیران خودرو وارد بازار شد

در میان این اخبار ضد و نقیض و سردرگمی ها در بازار شرکت مدیران خودرو با معرفی مستمر محصولات جدید سعی دارد به بازار بی رمق فعلی جان تازه ای ببخشد.

قطعه نیوز: اکنون این شرکت، محصول ایکس۵۵ پرو خود که پیش از این اخبار و اطلاعاتی از آن منتشر شده بود را به عنوان جدیدترین کراس اوور برند ام وی ام خود رسما وارد بازار کرد. نسخه پرو، فیس لیفتی از مدل قبلی ایکس۵۵ است که اکنون با تغییرات گسترده ای به لخاظ ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به بازار عرضه شده است.

ظاهر ایکس۵۵ پرو با تغییرات به وجود آمده شباهت بیشتری به سایر محصولات پیشرو شرکت مدیران خودرو پیدا کرده و جلوه ای به مراتب به روزتر و زیباتر دارد. جلوپنجره، سپر، چراغ ها و رینگ های جدید به کار گرفته شده موجب تمایز آن با نسل قبلی و چهره ای پخته تر برای این خودرو شده است.

اما بارزترین و چشمگیرترین تغییرات این خودرو را باید در کابین و داشبورد آن مشاهده کرد. صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی در کنار پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی و نورپردازی داخلی ۷ رنگ، بلافاصله هر بیننده ای را به خود مجذوب کرده و حس و حال خودرویی به روز و مبتنی بر تکنولوژی را به راننده القا می کند.

حال که خودرو ایکس۵۵ پرو به بازار عرضه شده و شرایط فروش آن نیز اعلام شده است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir اطلاعات دقیق و کاملی از این خودرو کسب نمایند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.