اسامی مافیای واردات خودرو را منتشر خواهیم کرد

یک عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با اشاره به اینکه آزادسازی واردات خودرو موجب حضور مجدد مافیا در حوزه واردات شده است، گفت: در صورتی که با مافیای واردات خودرو برخورد نشود اسامی آنها را افشا خواهیم کرد.

قطعه نیوز: سید علی موسوی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو عنوان کرد: متاسفانه با آزادسازی واردات خودرو شاهد حضور مجدد مافیا در حوزه واردات با هدف مدیریت بازار خودروهای وارداتی هستیم اما بنده به عنوان عضوی از کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو به صراحت اعلام می دارم اگر با مافیای واردات خودرو برخورد نشود اسامی آنها را افشا خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینکه بخشنامه های مرتبط با واردات خودرو به اسم حمایت از تولید داخل اما غیرمنصفانه تدوین می شوند،اظهار داشت: علیرغم اینکه سرمایه گذاران زیادی قصد ورود به صنعت خودرو و قطعه و سرمایه گذاری در این حوزه را دارند اما کارشناسان وزارت صمت مدعی هستند ظرفیت تولید در صنعت خودرو و قطعه سازی به پایان رسیده است. در حالی که بازار خودرو به شدت نیازمند رشد عرضه است و همان طور که وزیر صمت وعده دادند ظرفیت های لازم برای افزایش تیراژ وجود دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.