لوازم یدکی خودرو تا ۱۳ خرداد شناسنامه‌دار شوند

فروشندگان لوازم یدکی خودرو تا ۱۳ خرداد ماه جاری نسبت به شناسنامه‌دار کردن اقلام خود اقدام کنند.

قطعه نیوز: عادل لهراسبی معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: فروشندگان لوازم یدکی خودرو تا ۱۳ خرداد ماه جاری نسبت به شناسنامه‌دار کردن اقلام خود اقدام کنند.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا راه‌اندازی یک فروشگاه مرکزی لوازم یدکی در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد. در این فروشگاه تمامی لوازم یدکی خودرو به صورت عمده عرضه و در اختیار خرده فروشان به صورت حساب الکترونیکی قرار می گیرد.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: شیوه الکترونیکی در عرضه لوازم یدکی باعث می شود فرایند به صورت قانونی عرضه و از قاچاق و فروش خارج از شبکه جلوگیری به عمل آید.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: این استان در قاچاق کالا و قطعات تقلبی جزو ۱۰ استان برتر کشور شناخته شده است.

لهراسبی افزود: مبارزه با قاچاق لوازم خودرو از ۲۰ فروردین به دستگاهای مربوطه ابلاغ شده و فروشندگان تا ۱۳ خرداد فرصت دارند تا اقلام خود را شناسنامه دار کنند تا بتوانند کالای خود را عرضه کنند و اگر شناسنامه برای کالا نباشد مشمول جمع آوری از سطح بازار می شود.

وی بیان داشت: نظارت بر لوازم یدکی خودرو با داشتن شناسنامه معتبر در استان مرکزی به همراه دو استان دیگر به صورت نمونه آغاز شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.