ساعت اجرای طرح ترافیک در ماه رمضان اعلام شد

معاون شهردار تهران تغییرات ساعت طرح ترافیک را در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: با مجوز پلیس راهور ون‌هایی را در خطوط پرتردد اعزام می‌کنیم تا جابه جایی مسافران انجام شود.

قطعه نیوز: مجتبی شفیعی معاون شهردار تهران افزود: با توجه به مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک ساعات پایانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ساعت ۱۹ می‌باشد که به علت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تا آخر این ماه، ساعت پایانی طرح ترافیک ساعت ۱۷ است.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مراکز آموزشی از ۱۴ فروردین ماه ادامه داد: این تصمیم هرچند به یکباره اعلام شد، اما شهرداری تهران برنامه ریزی‌هایی را در این زمینه به ویژه افزایش ظرفیت حوزه حمل و نقل عمومی انجام داده است.

شفیعی ادامه داد: به رغم اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی تهران عقب ماندگی‌هایی وجود دارد که به دلیل بی توجهی در سال‌های گذشته ایجاد شده و رفع آن زمان بر است؛ اما سعی کردیم تا با تمام توان با اقداماتی مانند کاهش سرفاصله اعزام قطار‌های ناوگان مترو و اتوبوس‌های BRT این کمبود را جبران کنیم.

معاون شهردار تهران بیان کرد: طبق دستور شهردار تهران امروز تا ساعت ۹ صبح همه خطوط حمل و نقلی مترو و اتوبوس‌های تندرو رایگان بود.

وی با اشاره به اعزام ناوگان در صورت ازدحام مسافر تاکید کرد: با مجوز پلیس راهور ون‌هایی را در خطوط پرتردد اعزام می‌کنیم تا جابه جایی مسافران انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به افزایش شیفت رانندگان گفت: شهرداری تهران آمادگی دارد تا با همکاری شهروندان وضعیت ترافیکی تهران را بهبود بخشد؛ در این زمینه از شهروندان می‌خواهیم تا با استفاده از حمل و نقل عمومی و همپایی سفر بار ترافیکی شهر را مدیریت کنند.

شفیعی با اشاره به وضعیت ترافیک پایتخت در اوایل روز کاری بعد از تعطیلات نوروز بیان کرد: رصد وضعیت ترافیک نشان از افزایش ۳۵ درصدی ترافیک به نسبت سال گذشته در طول معابر درگیر دارد؛ این افزایش ترافیک شامل سفر‌های آموزشی هستند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.