درخواست نماینده مردم کرمان از بانک ملی برای تسریع در اجرای پروژه لاستیک “راور”

قطعه نیوز: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در اجرای پروژه لاستیک شهرستان رارور تاکید کرد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با سرپرست بانک ملی استان کرمان، فرماندار راور، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی کرمان و نماینده سرمایه گذار در خصوص پروژه لاستیک شهرستان راور با توجه به لزوم طرح های توسعه در شهرستان راور از بانک ملی درخواست کرد به صورت ویژه پروژه لاستیک این شهرستان مدنظر باشد و برای حل مشکل اشتغال و رفع محرومیت های شهرستان راور سریعتر عملیاتی شود.

وی افزود: این پروژه از توجیه بسیار خوب و بالایی برخوردار است و با توجه به تغییر نرخ ارز و افزایش بسیار بالای قیمت لاستیک های ماشین های صنعتی و لزوم استفاده از ظرفیت های تولید داخل، میتواند انتفاع خوبی برای سرمایه گذار و ایجاد اشتغال داشته باشد.

مالک اژدری فرماندار راور در این نشست با تشکر از پیگیری های دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تمام توان خودمان را برای همکاری با سرمایه گذار جهت تسریع در آغاز عملیات اجرای پروژه لاستیک راور به کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل بانک ملی استان کرمان نیز در این جلسه اعلام کرد: بررسی های اولیه در مورد این طرح انجام شده و با توجه به حجم منابعی که نیاز دارد و از سقف مجوزهای استانی بالاتر است لازم است که از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این موضوع به صورت ویژه از تهران پیگیری شود.

براساس این گزارش در این جلسه مقرر شد طی یک هفته آینده مدارک و اطلاعات پروژه در بانک ملی کرمان تکمیل شود و با نظر و ارزیابی مثبت برای اخذ مجوز جهت پرداخت تسهیلات به تهران ارسال شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.