نیازی به واردات لاستیک برای پژو و پراید نداریم

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن گفت: نیازی به واردات لاستیک برای پژو و پراید نداریم زیرا تولید داخلی در زمینه تأمین نیاز بازار در سایزهای ۱۶ و ۱۷ مورد استفاده در خودروهای سواری همچون پراید و پژو، کاملاً جوابگو است.

داوود سعادتی‌نژاد افزود: اگر در تأمین مواد اولیه کارخانجات تولیدی لاستیک کمبود یا مشکلی وجود نداشته باشد، کارخانجات داخلی در رابطه با تولید سایزهای ۱۶ و ۱۷ هیچ مشکلی نخواهند داشت.

وی در رابطه با تصمیم اخیر مبنی بر آزادسازی واردات لاستیک، بیان کرد: اعلام تصمیم اخیر دولت در آزادسازی واردات لاستیک بار روانی مثبتی داشته اما در زمینه چگونگی واردات و تأمین ارز این محصولات اطلاع‌رسانی شفافی صورت نگرفته و تا زمانی که این موارد به صورت شفاف و عملی اعلام نشود، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

سعادتی‌نژاد گفت: تأمین نیاز خودروهای سنگین در بخش لاستیک انجام شده که این مهم عاملی شده تا قیمت‌ها در محدوده منطقی قرار بگیرد و در شرایط فعلی کمبودی در این بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران در پاسخ به این سوال که آیا قیمت روغن موتور بعد از افزایش ۷۰ درصدی، کاهشی داشته است؟ گفت: روغن موتور همچنان با همان افزایش قیمت ۷۰ درصدی عرضه می‌شود که متأسفانه در چند وقت اخیر بازار با کمبود عرضه هم مواجه شده است.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.