تایرهای پیرلی رالی ۲۰۱۹ چه رنگی بودند؟

قطعه نیوز: در  واپسین روزهای فصل ۲۰۱۸ مسابقات فرمول یک، پیرلی (Pirelli) اعلام کرد در فصل آینده از رنگ‌بندی ساده‌تر و سه‌گانه برای تشخیص انواع لاستیک استفاده می‌شود. 

با برگزاری رالی ۲۰۱۹ مشخص شد که در رنگ‌بندی جدید همچنان گزینه‌های سخت، متوسط و نرم مورد استفاده قرار گرفته است. اما هر رنگ بیش از یک ترکیب را نشان می داد. رنگ سفید، برای لاستیک‌های سخت، زرد برای تایرهای متوسط و قرمز هم، نشانه‌ی لاستیک‌های نرم بود. علاوه‌بر این، رنگ‌های تایر متوسط سینتوراتو (Cinturato) و تایرهای مربوط و بارانی، به ترتیب سبز و آبی باقی ماندند.

پرلی فرمول ۲۰۱۹

هرچند که تمام ترکیبات مشابه در سیستم جدید رنگ‌بندی وجود داشت، اما باتوجه به پیست مورد استفاده با ترکیب‌های واقعی سخت، متوسط و نرم تفاوت داشت.. به‌عنوان مثال لاستیک قرمز مورد استفاده برای پیست موناکو با لاستیک قرمز مورد استفاده در پیست سیلورستون، تفاوت داشت.

طبق معمول پیرلی در فصل ۲۰۱۹ فرمول یک نیز قبل از هر مسابقه، ترکیب رنگ تایرهای موجود را رونمایی کرد تا طرفداران بهتر بتوانند لاستیک‌های مورد استفاده را تشخیص دهند. در نتیجه افراد توانستند به سرعت نوع تایر و سیستم رنگ‌بندی آن را متوجه کنند.

پیرلی انواع مختلفی از ترکیبات تایر را که طیف وسیعی از نرم تا سخت را آذر ماه سال گذشته رونمایی کرد، و جالب است که بدانید رانندگان جاده‌ای نیز می‌توانند از تایرهای رنگی پیرلی برای خودروهای خود استفاده کنند. سال گذشته پیرلی از تایرهای رنگی با طرح قرمز، زرد، نقره‌ای و سفید رونمایی کرد.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.