افزایش ۷۰ درصدی روغن خودرو به دلیل گرانی روپ کات

قطعه نیوز: رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و روغن و پنچرگیران گفت: افزایش ۷۰ درصدی روغن خودرو به دلیل گرانی روپ کات که ماده اصلی این محصول است ، ضمن اینکه گرانی بسیاری از کالاهای وابسته مانند؛ کارتن- حلب و… نیز در گرانی این محصول نقش بسزایی داشته است.

داود سعادتی نژاد افزود: در شرایطی که کالا ناگهان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد مدیریت کارخانجات و شرکت های تحت پوشش آنها می تواند بازار را متعادل نگه دارد.

او ادامه داد: در این ارتباط شرکتهای تحت پوشش روغن خودرو بایستی به نمایندگان خود اطلاع دهند تا عمده فروشان این محصول ، کالا را با قیمت آزاد به بازار عرضه نکنند و با قیمت مصوب توزیع کنید.

سعادتی‎نژاد اگفت: این گرانی در حالی است که از سال ۱۳۹۳ تاکنون قیمت روغن خودرو تغییر نیافته و این محصول با توجه به گرانی های اخیر افزایش قیمت نداشته است، اگر کارخانجات در توزیع روغن، مویرگی عمل کنند به قطع و یقین مشکلی در توزیع پیش نخواهد آمد و عرضه و تقاضا همسان خواهد شد.

سعادتی نژاد افزود: در گذشته توزیع لاستیک سواری ، نیسان و مینی بوس با نظارت اتحادیه انجام می شد، اخیراً کارخانجات تولیدی لاستیک به دلیل کاهش توزیع، موجب افزایش قیمت لاستیک سواری شده اند، مابقی لاستیک ها مانند کامیون و اتوبوس با نظارت پایانه ها توزیع می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.