گشایش مرکز صدور گواهینامه و انجام کسر خلافی در قرچک

مرکز صدور گواهینامه و اجرائیات (کسر خلافی) درقرچک ورامین راه‌اندازی شد و دیگر نیازی نیست همشهریان جهت امور به شهرستان همجوار مراجعه کنند.

قطعه نیوز: در راستای ارائه خدمات یکپارچه پلیس راهور در قرچک و با پیگیری‌های صورت گرفته در شورای هماهنگی حمل‌ و نقل و ترافیک و پلیس راهنمایی و رانندگی ، مرکز صدور گواهینامه و اجرائیات (کسر خلافی) در این شهرستان راه‌اندازی شده و دیگر نیازی نیست همشهریان جهت امور به شهرستان همجوار مراجعه کنند.

بهمن خطیبی،فرماندار قرچک گفت : یکی از خدمات مهمی که باید به مردم ارائه شود، خدمات حوزه راهنمایی و رانندگی است که جزو امور روزمره و مهم مردم محسوب می‌شود که بر این اساس آزمون رانندگی نیز ماه‌هاست در همین شهرستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع افزایش تعداد تاکسی‌ها و نرخ کرایه در برخی خطوط در دست بررسی کارشناسی بوده و درصورت تعیین تکلیف از سوی مبادی ذیربط اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرماندار قرچک عنوان کرد: ایمن‌سازی جاده روستای قشلاق جیتو از جمله تأمین روشنایی ، ایمن‌سازی تقاطع و تعریض جاده موضوع مهمی است که بایستی با جدیت در دستور کار نهادهای متولی قرار گرفته و دراین‌خصوص هیچ‌گونه کم‌کاری و آوردن بهانه پذیرفتنی نیست.

خطیبی اظهار کرد: با توجه به تصادفات منجر به فوت در کمربندی جنوبی ، ضرورت دارد هر چه سریعتر به منظور پیشگیری و کاهش حوادث نسبت به نصب پل عابر پیاده و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف اقدام شود.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.