معرفی کانسپت هوندا SUV RS

قطعه نیوز: محصولات شرکت هوندا در خودروهای رده کرا‌‌س­‌اور و شاسی­‌بلند، گستره بسیار وسیعی را دربرمی­‌گیرد. در اروپا چندین مدل از HR-V (کوچکترین) تا پایلوت (بزرگترین) به فروش می‌­رسد، اما چندین مدل هستند که به صورت اختصاصی در برخی مناطق عرضه می­‌شود همچون WR-V در آمریکای جنوبی یا BR-V در جنوب شرق آسیا و بعضی کشورهای آمریکای لاتین.

با توجه به تقاضای فراوان مشتریان برای کراس‌­اورهای ارزان مخصوصاً در مناطق یاد شده، گویا هوندا قصد دارد عضو دیگری را به خانواده محصولات خود اضافه نماید.

برهمین اساس خودروساز ژاپنی کانسپتی به نام SUV RS را معرفی کرده است، که احتمال دارد با نام ZR-V وارد خط تولید شود. هوندا این نام را در آوریل ۲۰۲۰ به ثبت تجاری رسانده و احتمال دارد از آن برای نامگذاری محصولی کوچکتر از HR-V استفاده نماید.

از آنجایی که کانسپت هوندا SUV RS در اندونزی رونمایی شده است، می­‌توان انتظار داشت که نسخه نهایی در آسیای جنوب­‌شرقی و هند به فروش رسد و شاید در آمریکای جنوبی، جانشین مدل WR-V شود.

شرکت سازنده فعلاً از انتشار مشخصات فنی این کانسپت خودداری کرده است، ولی می­‌توان حدس زد که این محصول از برخی نقاط مشترک با نسل دوم BR-V برخوردار باشد. اگر این گزاره درست باشد، پیشرانه ۱.۵ لیتری i-VTEC با ۱۱۹ اسب­‌بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن‌متر گشتاور به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا خودکار CVT در زیر پوسته این محصول جدید قرار خواهد گرفت.

با توجه به بازار هدف این خودرو یعنی کشورهای در حال توسعه، خودروهایی همچون هیوندای کرتا، کیا استونیک، فورد اکو اسپرت و داچیا داستر را باید به عنوان رقبای آن به‌شمار آورد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.