تسهیلات ویژه «آمیکو» برای هنرمندان؛ آسنا اتوماتیک آخر همین هفته عرضه می‌شود

شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در نظر دارد تا عرضه آسنا اتوماتیک را به عنوان تکخال پیکاپ‌های بازار، آخر این هفته عرضه کند.

قطعه نیوز: مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) در نشست مشترک روز گذشته خود با اصحاب رسانه، از عرضه آسنا اتوماتیک به عنوان خاص‌ترین پیکاپ بازار در آخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش «قطعه نیوز»، شهرام فداکار در این برنامه با اشاره به اینکه برای آمیکو آسنا اتوماتیک طرح فروش ویژه به ورزشکاران و هنرمندان در نظر گرفته شده است، گفت: طی مدت گذشته پس از تامین قطعات به خصوص گیربکس اتوماتیک این محصول از بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین پس از شماره‌گذاری این خودرو، اقدام به عرضه آن به بازار کردیم.

وی با اشاره به اینکه گیربکس اتوماتیک این مدل آسنا از یک شرکت معروف فرانسوی تامین شده است، تاکید کرد: مزیت این محصول نسبت به خودروهای دو کابین دیگر، راحتی بیشتری مخصوصا برای سرنشینان عقب خودرو است.

فداکار در ادامه با تاکید بر اینکه قابلیت ‌های آسنا آمیکو به شکلی است که غیر از آفرود، همزمان به عنوان خودرو شخصی و در شهر هم مناسب است، خاطرنشان کرد: تمایل و علاقه بازار به محصولات اس‌یو‌وی و پس از آن محصولات پیکاپ و دوکابین، یکی از تغییراتی است که در یکی، دو دهه اخیر در بازار به چشم می‌خورد.

مدیرعامل آمیکو با اشاره به تولید محصول مطابق با سلیقه مشتری، اظهار کرد: این اقدام با برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است. حضور در نمایشگاه آفرود کمک کرد آمیکو اطلاعات زیادی در خصوص سلیقه روز مشتریان کسب کند.

به گفته شهرام فداکار، تکمیل کردن تجهیزاتی که مشتری می‌خواهد روی خودرو نصب شود، از جمله اطلاعاتی بود که در این نمایشگاه کسب شد.

وی در ادامه توضیح داد: تغییر شکل ظاهر آینه‌ها، موردی بود که مشتریان در آن زمینه نظراتی داشتند که بر این اساس قرار است در محصول اتومات، از آینه‌هایی با شکل جدید ارائه شود.

فداکار با بیان اینکه ذائقه مشتریان یکی از مهمترین فاکتورهای بازار است، اظهار کرد: وقتی تیراژ خودرو پایین باشد، خودروساز راحت‌تر می‌تواند محصول خود را مطابق با نظر مشتری ارائه دهد و در این روند تامین نیاز و نزدیک شدن ارتباط خودروساز و مشتریان، راحت‌تر محقق خواهد شد.

خدمات پس از فروش ویژه برای خاص‌ترین پیکاپ بازار

مدیرعامل آمیکو با اشاره به اینکه خدمات پس از فروش آسنا اتوماتیک به صورت ویژه‌ای برنامه ریزی شده است، گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته این است که برنامه داریم در دوره گارانتی، تعویض گیربکس جایگزین تعمیر کردن گیربکس می‌شود و پس از آن، تعمیر یا تعویض گیربکس بستگی به انتخاب و نظر مشتریان دارد.

لازم به ذکر است گارانتی اجباری این محصول ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شده است که قرار است این زمان یک سال دیگر هم افزایش یابد. اما در حوزه امداد خودرو و سایر خدمات، پیشنهادات و خدماتی در نظر گرفته شده است که رضایت کامل مشتری را به دنبال خواهد داشت.

همچنین در مورد آمیکو آسنا یکی از سیاست‌هایی که در نظر گرفته شد، این است که تا حد امکان خدمات در منطقه و محل خود مشتری ارائه شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.