شرایط جدید فروش و عرضه روغن موتور اعلام شد

از ۱۷ مهرماه فروش و عرضه محصولات روغن موتور صرفا به عاملین و خریداران دارای پروانه کسب که در سامانه جامع تجارت دارای کد منوط می‌شود و در غیر اینصورت عرضه خارج از شبکه تخلف به‌شمار می‌رود.

قطعه نیوز: رئیس سازمان حمایت گفت: از ۱۷ مهرماه نیز فروش و عرضه محصولات به عاملین و خریداران دارای پروانه کسب که در سامانه جامع تجارت نقش داشته باشند منوط می‌شود.

عباس تابش با بیان این مطلب، گفت: جلسات مستمر و پیگیری‌های اثربخش در روند مطلوب طرح استقرار سامانه جامع تجارت نقش مهمی داشته است و چهار شرکت تولیدکننده روغن موتور از هفته آینده به صورت آزمایشی به عرضه و فروش محصولات خود در سامانه جامع به نمایندگان و عاملینی که کد نقش دریافت کرده‌اند، اقدام خواهند کرد.

واحدهای تولیدکننده و شرکت‌های پخش روغن موتور موظف هستند موجودی خود تا ۲۰ شهریور را احصا و در قالب سند انبارگردانی کاهشی در بخش اظهار خروج کالا در سامانه جامع تجارت ثبت کنند

وی ادامه داد: طی مکاتبه‌ای که با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ابلاغ خواهد شد، اعلام می‌شود، از ۱۷ مهرماه عرضه و فروش این محصولات، تنها به خریدارانی که دارای کد نقش در سامانه جامع تجارت هستند، انجام خواهد شد و در غیر این صورت عرضه خارج از شبکه و تخلف محسوب خواهد شد.

معاون وزیر صمت در ادامه، افزود: با توجه به اینکه زمان شروع پروژه و به تبع آن مبنای گزارش گیری اطلاعات تولید، فروش و موجودی واحدهای تولیدکننده در سامانه از مورخ ۲۰ شهریور انجام می‌پذیرد، واحدهای تولیدکننده و شرکت‌های پخش موظف هستند موجودی خود تا مورخ ۲۰ شهریور را احصاء و در قالب سند انبارگردانی کاهشی در بخش اظهار خروج کالا در سامانه ثبت کنند.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.