فروش ارزان‌ترین لامبورگینی کونتاش کلاسیک

با بدنه قطعه قطعه

قطعه نیوز: مدتی پیش شرکت لامبورگینی با معرفی نسل جدید مدل کونتاش با نام LPI 800-4، علاقمندان این مدل افسانه‌­ای را شادمان کرد. البته بعید است اکثر طرفداران این خودرو حتی فرصت ملاقات با این محصول جدید را پیدا کنند، چراکه خودروی مذکور در تیراژ محدود تولید شده و تمامی ظرفیت تولید هم پیشاپیش به فروش رسیده است.

شخصی که این خودرو را برای فروش عرضه کرده، از کامل بودن مجموعه قطعات جدا شده و همچنین وجود شیشه جلوی کاملاً نو خبر داده است.

در این میان، بسیاری از افراد همچنان به خرید نسل اول کونتاش علاقمند هستند، که البته با قیمت بالایی معامله می‌­شود. اما به تازگی نمونه­‌ای از کونتاش وارد بازار فروش شده که نسبت به سایر نمونه­‌های مشابه، قیمت بسیار کمتری دارد.

خودروی موردنظر از سری LP500 S بوده که با عنوان ۵۰۰۰ S نیز شناخته می‌شود

به واسطه بروزرسانی که در سال ۱۹۸۲ روی سری موردنظر اعمال شده، حجم پیشرانه افزایش یافته و طراحی فضای داخلی هم بهبود یافته است.

البته نمونه مورد بحث لااقل از مورد دوم بی­‌بهره است، چراکه مالک قبلی در سال ۲۰۰۸ آن را به یک شرکت سپرده تا پس از جدا کردن قطعات، فضای داخلی را مورد تعمیر و بازسازی قرار دهد. اما پس از حادثه‌­ای که رخ داده، شرکت مذکور به فعالیت خود پایان داده و این لامبورگینی کونتاش نگونبخت را به حال خود رها کرده است.

فروش ارزان‌ترین لامبورگینی کونتاش کلاسیک

شخصی که این خودرو را برای فروش عرضه کرده، از کامل بودن مجموعه قطعات جدا شده و همچنین وجود شیشه جلوی کاملاً نو خبر داده است.

البته واضح است که تعمیر این خودرو کار بسیار سختی است و تنها به مونتاژ تعدادی قطعه محدود نمی­‌شود، اما خبر خوب این است که لامبورگینی موردنظر از ابتدای عمر خو تاکنون، تنها ۶۱,۸۴۰ کیلومتر مسافت را طی کرده که نکته‌­ای مثبت برای یک خودروی کلاسیک بشمار می‌­آید.

براساس تخمین پایگاه اینترنتی Historics که مجموعه تصاویر این خودرو را منتشر کرده است، کونتاش موردنظر با رقمی درحدود ۱۸۰ پوند یا ۲۵۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.