کشف لاستیک‌های میلیاردی قاچاق در خراسان شمالی

قطعه نیوز: فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۸ حلقه لاستیک کامیون قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سردار “علیرضا مظاهری” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد با ورود کالای قاچاق به استان، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۸ حلقه لاستیک خودروی سنگین که فاقد هرگونه مدارک و بارنامه بود را کشف و ضبط کردند، افزود: در بررسی به عمل آمده ارزش این کالا یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

مظاهری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد، یاد آور شد: نهایتاً متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که به اقتصاد کشور لطمه وارد کند برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.