سفیر محصول خودرو آریزو ۵ جدید مدیران خودرو معرفی شد

محمدرضا گرایی ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران و دارنده مدال طلای المپیک توکیو به عنوان سفیر برند خودرو آریزو ۵ جدید انتخاب شد.

قطعه نیوز: محمدرضا گرایی ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران و دارنده مدال طلای المپیک توکیو به عنوان سفیر برند خودرو آریزو ۵ جدید انتخاب شد.

محمد رضا گرایی در سال ۱۳۷۵ در شهر شیراز متولد شد و در طول رقابت‌های بین‌المللی خود توانست ۵ مدال کسب کند.

خودرو آریزو ۵ جدید که به تازگی در بازار کشور چین عرضه شده است، در ابتدای پاییز ۱۴۰۰ توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود.

 نسل اول آریزو ۵ در سال ۱۳۹۵ با موتور ۱۵۰۰ سی سی با گیربکس‌های دستی و اتوماتیک CVT به بازار کشور عرضه شد.

در سال ۱۳۹۶ شرکت مدیران خودرو با تغییر موتور به ۱۵۰۰ سی سی توربو و استفاده از گیربکس  CVT توانست جوانانی که به دنبال سدانی پرشتاب و با طراحی مناسب بودند را به سوی خود جذب کند.

خودرو آریزو ۵ جدید که به تازگی در بازار کشور چین عرضه شده است، در ابتدای پاییز ۱۴۰۰ توسط شرکت مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود.

نسل جدید خودرو آریزو ۵ جدید با تغییرات متعدد فنی و آپشنی مواجه گردیده است. این تغییرات سبب شده است تا این خودرو علاوه بر دارا بودن طراحی به روز مخصوصا در تریم داخلی خودرو بتواند نسبت به نسل‌های قبل سریع‌تر و کاراتر باشد.

طراحی جدید داشبورد و تریم داخلی شامل تغییراتی مانند تریم داخلی به طرح فیبر کربن و استفاده از دیسپلی ۸ اینچی و همچنین تغییر دکمه‌های سیستم ایرکاندیشن به صورت تاچ، کابینی اسپرت و به روز با ارگونومی بالا است.

فرمان برقی با طراحی غربیلک جدید علاوه بر راحتی در مسیرهای طولانی باعث  کاهش مصرف سوخت نیز می‌شود. یکی از اصلی‌ترین تغییرات صورت گرفته در آریزو ۵ جدید استفاده از ترمز دستی برقی و اتوهلد است که ضمن  ایجاد راحتی بالا در ترافیک و کاهش خطای راننده در مسیرهای شیب‌دار و یا رها شدن پدال ترمز، در بلند مدت نیز سبب کاهش مصرف سوخت  می گردد.

همچنین به عنوان اصلی‌ترین تغییر صورت گرفته در آریزو ۵ جدید می‌توان به استفاده از گیربکس ۹ سرعته CVT جدید در کنار موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو اشاه کرد که نسل جدید این خودرو را تبدیل به سریع‌ترین نسل آریزو ۵ نموده است .

لازم به ذکر است، آریزو ۵ جدید با تغییرات فنی و آپشنی قابل توجه با به کارگیری سفیر برندی جوان قصد حضور بیش از پیش در بین جوانانی که به دنبال یک خودرو به روز با آپشن‌های کاربردی در کنار پیشرانه‌ای چالاک هستند را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.