کیت بدن TRD برای لکسوس ES

جذابیت بیشتر با تزئینات اسپرت

قطعه نیوز: چندی پیش لکسوس ES، با تغییرات اندکی برای سال ۲۰۲۲ معرفی شد. البته مدل ES به عنوان یک سدان جذاب و اسپرت شناخته نمی‌شود. در واقع لکسوس ES چیزی کم ندارد، اما نسبت به رقبای خود در رنج قیمتی ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار، نظرها را به خود جلب نمی‌کند. به همین خاطر، گروه TRD، تغییراتی را روی لکسوس ES اعمال کرده تا بر جذابیت آن بیافزاید.

گروه TRD، تغییراتی را روی لکسوس ES اعمال کرده تا بر جذابیت آن بیافزاید.

خوشبختانه از بال‌عقب‌ها و ورودی‌های بسیار بزرگ استفاده نشده است و به جای آن‌ها، اجزایی اضافه شدند که جذابیت بصری را افزایش دهند. این کیت بدنه شامل اسپویلر جلو، رکاب‌ها و دیفیوزر عقب است. علاوه بر آن، آینه‌های آیرودینامیکی را می‌توان خریداری کرد و در آخر نیز رینگ‌‌های ۱۹ و یا ۲۰ اینچی، ظاهر را کامل می‌کنند.

برای فضای کابین نیز اصلاحاتی موجود است؛ مانند روکش‌هایی برای پنل درها. تمامی این موارد را می‌توان به طور جداگانه در اختیار داشت.

کیت بدن TRD برای لکسوس ES

به جز تغییرات ظاهری، عملکرد لکسوس ES نیز ارتقا پیدا کرده است. در قسمت عقب نیز یک جفت اگزوز اسپرت تعبیه شده است، که TRD هیچ‌گونه افزایش و یا تغییر صدا را در مورد آن ذکر نکرده است.

ویژگی‌های نام برده، روی وبسایت TRD ژاپن قرار گرفته؛ بنابراین فقط در بازار ژاپن در دسترس خواهد بود و قیمت و موجودی آن در سایر نقاط جهان مشخص نیست.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.