تصمیم هایی که هم لبخند می آفریند هم خشم به بار می آورد

فورد موستانگ عملکرد بالا [قدرت،‌ شتاب و سرعت] خیلی خوب و قابل قبولی دارد اما آن را در دسته بندی خودروهای اسپورت قرار نمی گیرد.

قطعه نیوز: جنگ بین هواداران سه خودروی خاص این هفته شدت گرفت چون کانزومر ریپورتس طرف یکی از این سه خودروی خاص را گرفته است.

سه خودروی شورولت کوروت، فورد موستانگ و دوج چالنچر در طول تاریخ سه خودروساز جنرال موتورز، فورد و کرایسلر در رقابت شدید بوده اند. و حالا کانزومر ریپورتس در گزارش خود بالاترین امتیاز در بین خودروهای اسپورت در آمریکا به فورد موستانگ ۲۰۲۱ داده است. این که لبخند بر لب مخاطب نشسته باشد یا آتش خشم او را فرا گرفته باشد، به این بستگی دارد که به کدام برند و کدام خودرو تعصب داشته باشد.

فورد موستانگ عملکرد بالا [قدرت،‌ شتاب و سرعت] خیلی خوب و قابل قبولی دارد اما آن را در دسته بندی خودروهای اسپورت قرار نمی گیرد.

هر چقدر هم که ادعا شود فرایند انتخاب خالی از اعمال سلیقه و بدون تعصب انجام شده است، باز هم چون در انتخاب حرف اول را سلیقه می زند، برای عده ای قابل باور نیست که کوروت C8 چیزی از موستانگ کم داشته باشد. البته کانزومر ریپورتس می گوید تمام کسانی که در این امتیاز دهی حضور داشته اند،‌ در معیارهای متفاوت از جمله رضایت مشتری، قابلیت اعتماد و اطمینان به خودرو، ایمنی و تست های جاده ای امتیاز داده اند.

خودروی موستانگ از ۱۰۰ امتیاز موفق به کسب ۷۶ امتیاز شده و با هر سیستمی هم که مقایسه شود این امتیاز در حد C‌ است در حالی که به نظر می رسد کانزومر ریپورتس ۷۶ از ۱۰۰ را همچون A+ می بیند. در حقیقت چون کانزومر ریپورتس تصمیم گرفته است سامانه هایی همچون هشدار برخورد از رو به رو یا ترمز خودکار اضطراری را جزو معیارهای امتیاز دهی قرار دهد، چنین نتیجه ای به دست آمده است.

این امتیاز دهی و انتخاب کانزومر ریپورتس قطعاً به ذائقه طرفداران شورولت خوش نیامده و می گویند:  فورد موستانگ عملکرد بالا [قدرت،‌ شتاب و سرعت] خیلی خوب و قابل قبولی دارد اما آن را در دسته بندی خودروهای اسپورت قرار نمی گیرد.

حتی با این که در آن از EcoBoost به کار رفته با اغماض آن را خودروی عضلانی هم می دانند اما برای آن که یک خودرو در دسته بندی اسپورت قرار گیرد حداقل این است که باید فقط دو صندلی داشته باشد،‌ در حالی که موستانگ یک صندلی عقب هم در نظر گرفته است و آن همه برای نشستن حتی کودکان هم مناسب نیست.

منبع: motorious.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.