جاده مخصوص۲|قسمت اول|تاثیر تغییرات مناسبات بین‌المللی بر صنعت قطعه‌سازی و خودرو

قسمت اول از مجموعه برنامه «جاده مخصوص۲» با موضوع «تاثیر تغییرات مناسبات بین‌المللی بر صنعت قطعه‌سازی و خودرو» با حضور اصغر خسروشاهی و منصور منصوری، منتشر شد.

قطعه نیوز: اولین قسمت از فصل دوم برنامه «جاده مخصوص» منتشر شد.

به گزارش «قطعه نیوز» به نقل از روابط عمومی جاده مخصوص، در این برنامه در قالب میزگرد، موضوع «تاثیر تغییرات مناسبات بین‌المللی در صنعت قطعه‌سازی و خودرو» با حضور دو فعال باسابقه و شناخته شده صنعت قطعه‌سازی و خودرو مورد بررسی قرار گرفت.

اصغر خسروشاهی و منصور منصوری به عنوان دو فعال مطرح در این صنعت، در خصوص موضوع این برنامه به ارائه تحلیل دقیق و نقطه نظرات تخصصی خود پرداختند.

قسمت اول مجموعه جاده مخصوص۲| با حضور اصغر خسروشاهی و منصور منصوری

لازم به ذکر است اصغر خسروشاهی از جمله فعالان با سابقه و شناخته شده صنعت قطعه‌سازی است که در کارنامه حرفه‌ای خود فعالیت به عنوان مشاور امور خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون امور بین‌الملل یکی از شرکت‌های بزرگ قطعه‌سازی، حضور در هیات مدیره یکی از انجمن‌های معتبر قطعه‌سازی کشور و… را به ثبت رسانده است.

همچنین منصور منصوری نیز به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده در صنعت خودرو و قطعه‌سازی، فعالیت به عنوان مدیرعامل ساپکو (شرکت تامین‌کننده قطعات گروه صنعتی ایران خودرو)، عضویت در هیات مدیره یکی از انجمن‌های کشوری قطعه‌سازی و مدیرعامل یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی مطرح کشور را در پرونده کاری خود دارد.

در بخش اول این میزگرد که به عنوان اولین قسمت از مجموعه برنامه تخصصی «جاده مخصوص۲» منتشر می‌شود، موضوع «تاثیر تغییرات در مناسبات بین‌المللی بر صنعت قطعه‌سازی و خودرو کشور» با نگاهی موشکافانه به تاریخچه شکل‌گیری صنعت قطعه‌سازی از پیش از انقلاب اسلامی ایران تا امروز، نقش روابط جهانی در فراز و فرودها و توسعه و پیشرفت صنعت قطعه‌سازی و خودرو به دقت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

شرکت «پیک افروز غرب» تولیدکننده تجهیزات برشکاری و جوشکاری گازی (پیکهای دستی برش و جوشکاری) حامی قسمت اول «جاده مخصوص۲» بود. این شرکت در حوزه تولید و تامین قطعات خودرو از جمله سیبک طبق‌ها، سیبک فرمان‌ها، دسته موتورهای ۲۰۶، دسته موتورهای اتوبوس، تسمه سفت‌کن‌های ۲۰۶ و تسمه سفت‌کن و غلطک‌های ۴۰۵ فعالیت دارد.

انتشار اولین قسمت از مجموعه برنامه تخصصی «جاده مخصوص۲» از امروز (دوشنبه) ۸ شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد و از این پس قسمت‌های دیگر این مجموعه برنامه، روزهای دوشنبه هر هفته بر روی خروجی سایت پایگاه خبری «قطعه نیوز» قرار خواهد گرفت.

نسخه کامل هر قسمت یک روز بعد از انتشار در سایت، در حساب‌های کاربری و صفحات رسمی «جاده مخصوص» در پلتفرم‌های تلگرام، اینستاگرام، آپارات و یوتیوب قابلیت دسترسی خواهد یافت.

آنونس یک دقیقه ای قسمت اول جاده مخصوص۲
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.