معرفی کانسپتی با ظاهر کلاسیک توسط WEY

برند WEY به عنوان زیرمجموعه لوکس گریت‌وال، به ساخت خودروهای کراس‌­اور و شاسی­‌بلند اشتغال دارد.

قطعه نیوز: اما این برند چینی در نمایشگاه خودروی چنگدو که به تازگی افتتاح شده است، کانسپتی شبیه به خودروهای دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی را به معرض نمایش گذاشته است.

احتمالًا کانسپت جدید WEY از دو باتری به ظرفیت ۴۷.۸ و ۵۹.۱ کیلووات ساعت بهره می‌برد، که امکان حرکت در شعاع ۴۰۱ و ۵۰۱ کیلومتر را برای این خودرو فراهم می‌­کنند.

جلوپنجره بسیار بزرگ با نوارهای کرومی افقی، کاپوت مرتفع، طراحی دایره‌­ای شکل چراغ‌های جلو و آینه­‌های جانبی، فرم محدب سقف و بخش انتهای بدنه، سپرهای کرومی و بسیاری موارد دیگر، همگی یادآور یک خودروی کلاسیک خواهد بود.

استفاده از فرم دوار به فضای داخلی هم سرایت کرده که نمود بارز آن، دریچه­‌های تهویه، محل شارژ بی‌سیم تلفن همراه و برخی اجزای دیگر است. برای تزئین کابین از ترکیب رنگ‌های بژ و قهوه‌­ای روشن استفاده شده که حال و هوایی اشرافی به این بخش اعطا کرده است.

مشخصات خودرو

شاید در نگاه اول این خودرو به صورت یک طرح نوآورانه به نظر برسد، ولی افرادی که اخبار مربوط به خودروهای چینی را دنبال می­‌کنند احتمالاً با چهره ۷۲V آشنا هستند، چراکه قبلاً کانسپتی مشابه با این مدل به نام Ora Punk توسط گریت‌وال معرفی شده بود.

کانسپتی از WEY با ظاهر کلاسیک

فرم ستون C، مدرک دیگری است که هویت مشترک این دو خودرو را افشا می‌کند ضمن‌­اینکه فرم درها و بخش پایینی گلگیرها را نیز نباید از نظر دور نگاه داشت.

درباره مشخصات فنی وی ۷۲V اطلاع چندانی در دسترس نیست اما با توجه به شباهت‌های فراوان میان ORA و ۷۲V، می­‌توان انتظار داشت که این دو خودرو از قوای محرکه یکسان برخوردار باشند. برای مدل ORA دو باتری به ظرفیت ۴۷.۸ و ۵۹.۱ کیلووات ساعت پیشنهاد شده بود که امکان حرکت در شعاع به ترتیب ۴۰۱ و ۵۰۱ کیلومتر را برای این خودرو فراهم می‌­کنند. البته این احتمال وجود دارد که از باتری با فناوری و ظرفیت متفاوت در کانسپت جدید استفاده شده باشد.

منبع : autoevolution.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.