کاوازاکی از Z900RS SE رونمایی کرد

کاوازاکی از محصول جدیدی به نام Z900RS SE با مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده است

قطعه نیوز: شعبه اروپایی شرکت کاوازاکی از محصول جدیدی به نام  Z900RS SE با مدل ۲۰۲۲ رونمایی کرده که چهره‌­ای خاطره‌انگیز و مشابه با مدل‌های قدیمی دارد.

این موتورسیکلت که به عنوان Special Edition یا یک مدل ویژه معرفی شده، برخی بروزرسانی­‌های فنی را هم تجربه کرده است.

نیروی محرکه Z900RS SE از پیشرانه ۴ سیلندر تامین می‌شود، که ۱۰۹.۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راکب قرار می‌دهد.

شرکت سازنده از رنگ زرد طلایی بدنه این مدل با عنوان «Yellow Ball» یا توپ زرد یاد کرده که می­‌تواند به نوعی یادآور طرح رنگ نارنجی و مشکی Fireball یا توپ آتشین باشد که در سال‌های گذشته روی بدنه Z1 قرار می­‌گرفت. اما بخش اعظم بدنه Z900RS SE با مشکی متالیک دیابلو روکش شده که در کنار اجزای طلایی، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

سیستم ترمز جلو از دیسک مونوبلاک M4 ساخت برمبو با چهار پیستون با دیسک‌های ۳۰۰ میلیمتری بهره‌­مند شده ضمن ­این‌که یک سیلندر اصلی هم به صورت جدا از اجزای ساخت برمبو توسط کاوازاکی به این سامانه اضافه شده است.

کمک‌فنر جلو براساس وزن وارد شده به آن تنظیم می­‌شود درحالی‌که کمک‌فنرهای عقب ساخت Öhlins بوده و همین قابلیت را دارد. کنترل کشش، کلاچ اسلیپر (slipper clutch) و سیستم اگزوز تقویت شده کاوازاکی، از دیگر ویژگی­‌های مهم این موتورسیکلت سفارشی بشمار می­‌آید.

کاوازاکی  Z900RS SE

نیروی محرکه Z900RS SE از پیشرانه ۴ سیلندر تامین می‌شود که ۱۰۹.۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته به چرخ‌های این موتورسیکلت ۲۱۵ کیلوگرمی منتقل می­‌کند.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، شعبه کاوازاکی در اروپا اقدام به معرفی این محصول نموده است، بنابراین از امکان عرضه آن در سایر نقاط جهان اطلاعی در دسترس نیست. پیش‌­بینی می­‌شود قیمت و زمان تحویل سوزوکی Z900RS SE به مشتریان در آینده نزدیک اعلام شود.

منبع : rideapart.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.