هایما ۷پلاس خودرویی با امکانات به روز و ایمن، پاسخگوی نیاز شاسی‌بلند سواران

گفت و گوی بابک صدرایی در خصوص عرضه خودروهای شاسی بلند؛

قطعه نیوز: کارشناس بازار خودرو گفت: شرکت ایران خودرو با توجه به توان تولید و ارتباط با شرکت های معتبر خارجی اقدام به تولید و عرضه خودرو هایما در دو مدل کرده است که هایما ۷پلاس با تغییراتی در داخل خودرو و امکانات آن به بازار عرضه شده است.

توسعه و گستره شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور آرامش خاطری به مشتریان در تامین قطعه و تعمیر این خودرو خواهد داد.

بابک صدرایی، در خصوص عرضه خودروهای شاسی بلند به بازار گفت: در سال‌های اخیر علاقه مشتریان به این نوع خودروها افزایش یافت و خودروسازان برای پاسخگویی به نیاز مشتریان اقدام به تولید کردند.


وی از محصول دیگنیتی بعنوان رقیبی برای هایما اس ۷ پلاس نام برد و گفت: در نگاه اول قدرت موتور و گشتاور خودرو هایما پلاس از برتری محسوسی نسبت به خودرو دیگنتی برخودار است و موتور ۸/۱  این خودرو در قیاس ۵/۱ دیگنتی در انتخاب مشتریان تاثیرگذار است.


صدرایی با تاکید بر این‌که طراحی هایما S7 پلاس برگرفته از پلتفرم مزدا است، گفت: این پشتوانه قوی و توسعه و ارتقای ایمنی هایما سبب شد تا استایلی تهاجمی و قابل احترام در بین رقبا و مشتریان داشته باشد. 


وی ادامه داد: هایما پلاس از طراحی کلاسیک تری نسبت به دیگینتی برخودار است و این طراحی به ماندگاری  در نزد مشتریان کمک خواهد کرد.


این کارشناس بازار خودرو افزود: توسعه و گستره شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور آرامش خاطری به مشتریان در تامین قطعه و تعمیر این خودرو خواهد داد.


صدرایی ادامه داد: در کنار آپشن های کاذب و هیجان انگیز باید به راحتی و اطمینان خاطر بلند مدت از یک انتخاب درست فکر کرد که این مورد در خصوص خودرو هایما ۷ پلاس صدق می کند و ایران خودرو با عرضه این خودرو نشان داد که قادر به رقابت با محصولات دیگر شرکت های خارجی است.

شرایط فروش فوری و قیمت جدید هایما S7 پلاس از سوی ایران خودرو اعلام شد - 23  تیر 1400


به گفته صدرایی بازار خودروهای کراس اوور چینی سال‌هاست که با تنوع تولید و عرضه با قیمت هایی نسبتا مناسب بسیار داغ است و با ممنوعیت واردات در سال‌های اخیر نیز بسیاری از تقاضاهای خودروهای وارداتی به سمت این خودروها سوق یافته و تا حدودی قیمت آنها نیز روند افزایشی یافته است. 


وی طراحی مدرن و هیجان انگیزتر دیگنیتی را وجه برتری نسبت به هایما خواند و گفت: از سوی دیگر محصول هایما دارای طراحی کلاسیک تری است که ماندگاری به مراتب بالاتری در بازار خواهد داشت.

قوای محرکه دیگنیتی ۱.۵ توربو با قدرت ۱۵۵ اسب و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر با گیربکس CVT در مقابل هایمایی قرار می‌گیرد که با موتور ۱.۸ توربو و قدرت ۱۷۰ اسب، گشتاور ۲۳۰ نیوتن در متر ایجاد می‌کند.

صدرایی هایما را خودرویی مناسب و جذاب برای خانواده های ایرانی توصیف کرد و گفت: به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هر دو خودرو امکانات لازم را ارایه می‌دهند اما محصول هایما به لطف گیربکس اتوماتیک خود روان‌تر بوده و از سویی دیگر دسترسی شبکه خدمات پس از فروش این محصول با نام بزرگ ترین شرکت تولیدکننده خودرو در کشور، خیال راننده را از بابت دریافت خدمات مناسب و به موقع آسوده می کند.

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.