معرفی نسخه Boardmasters Edition از کیا سول برقی

نسخه Boardmasters Edition از کیا سول برقی؛

قطعه نیوز: نسخه Boardmasters Edition از کیا سول برقی، خودرویی منحصربه‌فرد است، که با هدف جلب نظر علاقمندان ورزش موج‌سواری معرفی شده است. البته معرفی این مدل ویژه را باید به حضور کیا به عنوان حامی مالی مسابقات موج‌سواری Boardmasters 2021 و جشنواره موسیقی کرن وال مرتبط دانست که در بریتانیا برگزار می­‌شود.

معرفی این نسخه ویژه از سول برقی را باید به حضور کیا به عنوان حامی مالی مسابقات موج‌سواری Boardmasters 2021 مرتبط دانست.

نخستین عامل جالب توجه، افزایش ۷.۶۲ سانتیمتری ارتفاع سیستم تعلیق و رینگ‌های ۱۶ اینچی سفید رنگ با تایرهای Maxxis Bighorn مخصوص شن‌نوردی به ابعاد ۳۰ اینچ است، که ظاهر این مدل را نسبت به نسخه عادی کیا سول متحول ساخته.

مشخصات فنی

میله‌های استیل لوله‌­ای روی سقف، فضای لازم برای قرار دادن دو تخته موج Tahe Bic Malibu را فراهم کرده است. نکته جالب دیگر درباره سقف این خودرو، وجود پنل‌های خورشیدی در این بخش است، که انرژی لازم برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی را فراهم خواهد کرد. دو چراغ LED هم در این بخش تعبیه شده است تا در حرکات شبانه این نسخه خاص از کیا سول، روشنایی بیشتری در اختیار آن قرار دهد.

کیا سول برقی نسخه Boardmasters Edition
کیا سول برقی نسخه Boardmasters Edition
مطالب مرتبط

پیشرانه کیا سول Boardmasters Edition بدون تغییر باقیمانده و همچون مدل استاندارد، ۲۰۱ اسب­‌بخار قدرت و ۳۹۵ نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. ظرفیت مجموعه باتری برابر با ۶۴ کیلووات ساعت است، ولی درباره شعاع حرکتی این مدل منحصربه‌فرد سخنی به میان نیامده است.

سقف خودرو به رنگ مشکی درآمده است، درحالی‌که بخش اعظم بدنه با رنگ آبی نپتون متالیک تزئین شده که می­‌تواند تداعی‌کننده دریا باشد.

به منظور افزایش گنجایش فضای داخلی، صندلی­‌های عقب این خودو حذف و کف این قسمت با چوب صنوبر روکش شده است. یک نیمکت تاشو و میله­‌ای برای آویزان کردن لباس‌های خیس هم در این قسمت تعبیه شده است، که می­‌تواند بسیار کاربردی باشد.

نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو و سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۰ بلندگو، سایر ویژگی‌­های درنظر گرفته شده برای این نسخه از کیا سول برقی خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.