معرفی آماروک W580X

آماروک یکی از قدیمی‌­ترین محصولات در حال تولید فولکس‌واگن است.

قطعه نیوز: آماروک یکی از قدیمی‌­ترین محصولات در حال تولید فولکس‌واگن است، چراکه از سال ۲۰۱۰ تاکنون روی خط تولید قرار دارد و نسل جدید آن نیز زودتر از سال آینده به بازار معرفی نخواهد شد.

اما علیرغم تمام این‌ها، این مدل هنوز هم طرفدارانی در سراسر جهان دارد. شعبه استرالیایی فولکس‌واگن اخیراً دست همکاری به سوی یک شرکت مهندسی به نام Walkinshaw دراز کرده تا نسخه‌­ای ویژه از آماروک را به علاقمندان ارائه نماید.

شعبه استرالیایی فولکس‌واگن اخیراً دست همکاری به سوی یک شرکت مهندسی به نام Walkinshaw دراز کرده تا نسخه‌­ای ویژه از آماروک را به علاقمندان ارائه نماید.

اولین نکته جالب توجه در این آماروک سفارشی که با پسوند W580X معرفی شده، افزایش ارتفاع سیستم تعلیق است، که به واسطه تغییراتی در کمک‌فنرها حاصل شده. برخی جزئیات مشکی همچون نوارهای روی کاپوت، جلوپنجره با طرح متفاوت، نقوش گرافیکی روی درها و سپرهای جلو و عقب، با رنگ سفید بدنه تضاد زیبایی ایجاد کرده است.

مشخصات فنی

رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی با تایرهای چهار فصل، چراغ نواری LED، افزایش عرض گلگیرها و قطعات محافظ کف بدنه، از دیگر ویژگی‌­های این خودرو به شمار می­‌آید. اسنورکل نیز بنابر سفارش مشتری نصب خواهد شد.

نیروی محرکه فولکس‌واگن آماروک W580X از پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر توئین توربودیزل تامین شده که ۲۵۵ اسب‌­بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک و سامانه چهارچرخ محرک دائم، به محورهای جلو و عقب منتقل می‌­کند.

فولکس واگن

همان‌طور که از یک خودروی سفارشی انتظار می­‌رود، این نسخه ویژه از آماروک به فهرست کاملی از تجهیزات مجهز شده است، که از میان آن‌ها می‌توان به چراغ‌های بای-زنون، تهویه مطبوع دومنطقه­‌ای، گرمکن صندلی­‌های جلو، نمایش فشار باد تایرها و روکش مخمل صندلی‌­ها اشاره کرد.

با توجه به پایان قریب‌الوقوع تولید نسل فعلی آماروک، مدل سفارشی W580X را می­‌توان به مثابه یک خداحافظی به یادماندنی از مشتریان استرالیایی محسوب کرد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.