معرفی نسخه باگی از نیسان جوک

نیسان جوک از ابتدای حیات خود به عنوان پایه‌­گذار رده کراس‌­اورهای کوچک شهری شناخته شده و در مدت بیش از یک دهه توانسته عملکردی موفقیت‌آمیز از خود به نمایش بگذارد.

قطعه نیوز: نیسان جوک از ابتدای حیات خود به عنوان پایه‌­گذار رده کراس‌­اورهای کوچک شهری شناخته شده و در مدت بیش از یک دهه توانسته عملکردی موفقیت‌آمیز از خود به نمایش بگذارد.

این خودرو که اخیراً وارد دومین نسل خود شده، به دلیل کاهش استقبال مشتریان آمریکایی از بازار این کشور خداحافظی کرد و جای خود را به مدل کیکس داد، اما در سایر نقاط جهان همچون بازار اروپا همچنان طرفداران خود را حفظ نموده است.

نام این خودرو به معنای «غروب آفتاب در قله فوجی»، یادآور صحنه‌ای رویایی در طبیعت زمین است.

با شروع فصل تابستان و حضور مردم در سواحل کشورهای مختلف جهان، نظرها بیش از سایر فصول به سوی خودروهای باگی جلب می­‌شود. شرکت نیسان هم با هدف عقب نماندن از قافله، نسخه باگی از مدل جوک را با لقب Fuji Sunset معرفی کرده است.

نام این خودرو به معنای «غروب آفتاب در قله فوجی» و به یاد طی­ف‌های گوناگون رنگ نارنجی تابیده شده بر این قله نمادین در هنگام غروب است.

نیسان هدف از ساخت این مدل براساس جوک استاندارد را جلب نظر مشتریان جوان عنوان کرده است، بنابراین نباید از مشاهده قابلیت ارتباط اپل کارپلی، اندروید اتو، اینترنت وای­‌فای، سرویس‌های متصل، دستیار صوتی گوگل، الکسا و سیستم صوتی BOSE در کابین این خودرو متعجب شد.

نسخه باگی از نیسان جوک
نیسان جوک

امنیت رانندگی با این نسخه خاص از نیسان جوک نیز توسط مجموعه‌­ای از سامانه­‌های دستیار همچون ProPILOT تامین شده که امکان کنترل خودرو در ترافیک را دارا خواهد بود.

نیسان جوک باگی Fuji Sunset یکی از چندین کانسپت  براساس نسخه استاندارد است، که از ابتدای عرضه این خودرو در سال ۲۰۱۰ تاکنون به مشتریان معرفی شده است. به یاد داریم که یک‌بار این کراس‌­اور کوچک به پیشرانه نیسان GT-R مجهز شد و عملکردی خیره‌­کننده به جای گذاشت.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.