آلپینا B4 گرن کوپه در سال ۲۰۲۲ وارد بازار می شود؟

پستی در BimmerPost ادعا می‌کند که آلپینا در اوایل سال آینده B۴ جدیدی را معرفی می‌کند.

قطعه نیوز: پستی در BimmerPost ادعا می‌کند که آلپینا در اوایل سال آینده B۴ جدیدی را معرفی می‌کند.

نسخه های آلپینا عملکردی معادل BMW سری ۳ فعلی دارد که حتی یک نسخه دیزلی دارد.

تاکنون اطلاعاتی در مورد جانشین B۴ دو درب نشنیده ایم، اما به نظر می‌رسد که سرانجام این خودروساز آلمانی در حال کار بر روی نمونه تغییر یافته سری ۴ است. البته، هیچ چیز رسمی نیست، اما شایعات اولیه در مورد آن وجود دارد.

پستی در BimmerPost ادعا می‌کند که آلپینا در اوایل سال آینده B۴ جدیدی را معرفی می‌کند. طبق اطلاعات موجود، این مدل بر اساس نسل G۲۶ از سری ۴ ساخته خواهد شد که مدل گرن کوپه با چهار در است. به عبارت بهتر، این نسخه لوکس‌تر چهار درب کوپه با جلو پنجره بزرگ تر است.

تاریخ دقیق

هنوز تاریخ دقیق راه اندازی ارائه نشده است، اگرچه انتشار در BimmerPost ادعا می‌کند که این مدل براساس مشخصات ۴۴۰ix ساخته خواهد شد. در فرم کارخانه‌ای، از یک موتور ۳.۰ لیتری توربوشارژ شش خطی با فناوری خفیف هیبریدی برای خروجی ۳۸۲ اسب بخار (۲۸۵ کیلووات) و ۳۶۸ پوند فوت (۴۹۹ نیوتن متر) گشتاور استفاده می‌کند.

این موتور که به جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک متصل شده و نیرو را به هر چهار چرخ می‌فرستد، کوپه چهار در را از حالت ایستاده به ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) در ۴.۴ ثانیه منجنیق می‌کند.

در اکتبر ۲۰۱۹، آلپینا از B۳، نسخه تنظیم شده از سری ۳، رونمایی کرد. این موتور همچنین دارای یک موتور ۳.۰ لیتری با قدرت ۴۶۲ اسب بخار (۳۴۵ کیلووات) و ۵۱۶ پوند فوت (۷۰۰ نیوتن متر) گشتاور است.

ما انتظار داریم که تعداد مشابهی برای B۴ گرن کوپه هنگام ورود به بازار اروپا در سال آینده میلادی ارائه شود. صحبت از راه اندازی آن در بازار است، در حال حاضر به نظر می‌رسد که آلپینا B۴ جدید فقط برای قاره کهن باشد، اما شرایط ممکن است در حدود شش ماه آینده تغییر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.