طرح ترافیک از فردا اجرا می‌شود

در این چند روز تعطیلات طرح ترافیک اجرا نمی‌شد، اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید تردد خود را مدیریت کنند.

قطعه نیوز: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ: از فردا طرح ترافیک اجرا خواهد شد و رانندگان تهرانی می‌بایست به این موضوع آگاهی داشته باشند و تردد خود را مدیریت نمایند.

سرهنگ مجید رنجبر از رصد سرعت و ترافیک معابر سطح شهر از طریق سامانه‌ها و دوربین‌های نظارتی خبر داد و افزود: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی همچون شهید همت، شهید زین الدین، شهید بابایی، شهید چمران و شهید سلیمانی، روان و بدون مشکل گزارش شده است.


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای دوباره طرح ترافیک از فردا خبر داد و گفت: در این چند روز تعطیلات طرح ترافیک اجرا نمی‌شد، اما از فردا این طرح اجرا شده و رانندگان تهرانی باید تردد خود را مدیریت کنند.


وی با تاکید بر اینکه طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: در تعطیلات شش روزه تهران، به واسطه تعطیلی مراکز معاینه فنی دوربین‌ها نداشتن معاینه فنی را ثبت نمی‌کردند، ولی رانندگان مطلع باشند که از فردا ثبت تخلف به روال قبل خود بازگشته و خودرو‌هایی که معاینه فنی نداشته باشند جریمه خواهند شد.

منبع: صدا و سیما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.