طرح ترافیک لغو و مراکز معاینه فنی تهران تعطیل شد

با توجه به تعطیلی ادارات و تعطیلی ۶ روزه تهران طرح کاهش آلودگی هوا هم از فردا تا یکشنبه هفته آینده لغو می شود و همچنین فعالیت مراکز معاینه فنی تهران نیز در این مدت تعطیل شد.

قطعه نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: بنا بر پیشنهاد ستاد ملی مقابله با کرونا و تعطیلی ادارات تهران از امروز سه شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه سوم مرداد، طرح ترافیک نیز در این مدت اجرا نمی شود.

با توجه به تعطیلی ادارات و تعطیلی ۶ روزه تهران طرح کاهش آلودگی هوا هم از فردا تا یکشنبه هفته آینده لغو می شود و همچنین فعالیت مراکز معاینه فنی تهران نیز در این مدت تعطیل شد.

سید مناف هاشمی اظهار کرد: این موضوع جهت پیشگیری از تجمع شهروندان در مراکز معاینه فنی انجام گرفته است چرا که احتمال می‌دادیم به دلیل تعطیلی ۶ روزه برخی رانندگان کارهای عقب‌مانده خود مانند معاینه فنی را بخواهند در این چند روز انجام دهند به همین منظور با مشورت پیروز حناچی شهردار تهران همه مراکز معاینه فنی از فردا تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی و مترو تعطیل نیست و طبق برنامه های روزهای تعطیل فعالیت می کنند.

بر اساس مصوبه ستاد کرونا و بنابر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس جمهوری تمامی ادارات، بانک ها و گروه ۲، سه و چهار از جمله بازار بزرگ تهران در این استان به مدت شش روز تعطیل است.

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.