معرفی آفرود تریل باس برای وانت شورولت کلرادو ۲۰۲۲

شورولت پکیج تریل باس را برای وانت پیک‌آپ کلرادو مدل ۲۰۲۲ ارائه کرد که شامل کیت بالابرنده ارتفاع، رینگ‌های ۱۷ اینچی، سینی‌های زیر و برخی جزئیات برای تیپ‌های LT و Z71 کلرادو می‌شود

قطعه نیوز: شورولت پکیج تریل باس را برای وانت پیک‌آپ کلرادو مدل ۲۰۲۲ ارائه کرد که شامل کیت بالابرنده ارتفاع، رینگ‌های ۱۷ اینچی، سینی‌های زیر و برخی جزئیات برای تیپ‌های LT و Z71 کلرادو می‌شود.

انتظار می‌‌رود شورولت کلرادو با ورود پیکاپ‌های سایز متوسط ​​به نسل جدید، برای مدل سال ۲۰۲۳ مورد بازنگری چشمگیری قرار بگیرد؛ اما قبل از این کار، شورولت در حال ارائه‌ی پکیج قدیمی به نام تریل باس (Trail Boss) برای وانت کلرادو است.

به گزارش موتوروان، این پکیج با چنین نامی برای مدل‌های ‌سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ مورد استفاده قرار گرفت و به‌عنوان یکی از پکیج‌های قابل نصب در نمایندگی‌های فروش برای مدل‌ سال ۲۰۲۲ این وانت عرضه خواهد شد.

وانت پیکاپ شورولت کلرادو / Chevrolet Colorado قرمز و آبی
وانت پیک‌آپ کلرادو مدل ۲۰۲۲

پکیج تریل باس فراتر از تغییر برخی نشان‌ها و اصلاحات است. این پکیج شامل کیت بالابرنده یک اینچی سیستم تعلیق، سینی‌های زیر در بخش جلویی و وسط خودرو، نشان‌های سیاه‌رنگ و قلاب‌های یدک‌کشی قرمزرنگ می‌‌شود.

این پکیج همچنین بادگیر جلو را از روی وانت حذف می‌کند. این‌ها به‌روزرسانی‌های جزئی هستند؛ اما باعث تغییر شخصیت وانت پیک‌آپ کلرادو می‌شوند و آن را کمی بیشتر از گذشته در مسیرهای آف‌رود قادر می‌سازند. شورولت کلرادو ۲۰۲۲ با پکیج تریل باس روی رینگ‌های ۱۷ اینچی ZR2 مشکی سوار می‌شود. شورولت مشخص نکرده که آیا تغییری در این پکیج برای داخل کابین کلرادو موجود است یا نه.

مشخصات فنی

شورولت پکیج تریل باس را در تیپ‌های LT و Z71 کلرادو ارائه می‌دهد. اگر شورولت سیستم محرکه را برای سال ۲۰۲۲ ثابت نگه دارد، پیشرانه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر، پیشرانه ۲٫۸ لیتری توربودیزل و پیشرانه ۳٫۶ لیتری خورجینی ۶ سیلندر همگی باید در تیپ LT موجود باشند. تیپ Z71 تنها با پیشرانه ۳٫۶ لیتری V6 در دسترس است که ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۳۷۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

پکیج تریل باس به شورولت اجازه می‌دهد شکاف بین تیپ‌های Z71 و ZR2 را پر کند؛ زیرا این خودروساز بیش از هر زمان دیگری به محبوبیت وانت‌هایش نیاز دارد. تاکنون شورولت فقط توضیح داده است که پکیج تریل باس شامل چه گزینه‌‎هایی خواهد بود و درباره‌ی زمان عرضه یا قیمت آن چیزی اعلام نکرده است. انتظار می‌رود این جزئیات در زمان‌ نزدیک به عرضه‌ی نهایی وانت کلرادو مدل ۲۰۲۲ ارائه شود. پیش‌بینی می‌شود شورولت کلرادو خیلی زود به نمایندگی‌های فروش برسد و در آن زمان، اطلاعات بیشتری از پکیج تریل باس در اختیار قرار بگیرد.

منبع: زومیت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.