رونمایی از هارلی دیویدسون Sportster S

شرکت هارلی دیویدسون با معرفی نسل جدید Sportster S، به حیات سری افسانه­‌ای اسپرتستر تداوم بخشیده است.

قطعه نیوز: شرکت هارلی دیویدسون با معرفی نسل جدید Sportster S، به حیات سری افسانه­‌ای اسپرتستر تداوم بخشیده است. این موتورسیکلت سفارشی با ظاهر زیبا و جدیدترین فناوری­‌ها، انتظار علاقمندان از یک محصول ایمن و بروز را برآورده خواهد کرد.

هارلی دیویدسون Sportster S به لطف پیشرانه‌ای با حجم ۱۲۵۰ سی‌­سی، ۱۲۱ اسب­‌بخار قدرت تولید می‌کند.

ترکیب رنگ‌های مشکی و قهوه‌­ای شکلاتی به همراه اجزای طلایی روشن، زیبایی ظاهری این محصول را دوچندان کرده است. طرح چرخ جلو، فرم بیضی چراغ LED و ارتفاع کم دسته­‌ها نیز احساس ملاقات با یک موتورسیکلت نیرومند را القاء می‌­کند.

پیشرانه این محصول Revolution Max 1250T است، که نسخه جدیدی از موتورهای ۲ سیلندر مایع/خنک هارلی دیویدسون محسوب می­‌شود. این پیشرانه با حجم ۱۲۵۰ سی‌­سی، ۱۲۱ اسب­‌بخار قدرت تولید و بنابر اعلام سازنده، میزان قابل قبولی از گشتاور را در دور موتور پایین ارائه می‌­کند.

هارلی دیویدسون Sportster S
هارلی دیویدسون

تمهیداتی برای کاهش وزن این مدل اندیشیده شده که مهمترین آن‌ها استفاده از مواد سبک و اتصال پیشرانه به شاسی است، که وزن کلی ۲۲۸ کیلوگرم را برای Sportster S به ارمغان آورده.

مروری بر تاریخچه شرکت هارلی دیویدسون

ترمزهای برمبو، سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر SHOWA در جلو و عقب، افزایش استحکام شاسی، امکان تنظیم سه حالت رانندگی پیش­فرض (اسپرت، راندن، بارانی) یا دو حالت شخصی­‌سازی شده، از دیگر ویژگی‌­های Sportster S بشمار می‌­آید.

نمایشگر ۴ اینچی TFT تمام اطلاعات موردنیاز راننده را به راننده اعلام می­‌کند درحالی‌که مجموعه‌­ای از سامانه‌­های ایمنی، امنیت هارلی دیویدسون اسپرتستر S را تضمین کرده و ارتباط راننده با اینترنت هم از طریق نرم‌­افزار اختصاصی هارلی­ دیویدسون برقرار می‌­شود.

هارلی دیویدسون Sportster S در اواخر سال جاری و با قیمت ۱۴,۹۹۹ دلار راهی نمایندگی‌­های این برند خواهد شد.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.