رتبه دوم برند چری در رضایت مشتریان از فروش در بازار چین

شرکت خودروسازی چری موفق به کسب رتبه دوم در میزان رضایت از فروش در میان برندهای چینی تولید کننده خودرو در بازار این کشور شد.

قطعه نیوز: شرکت خودروسازی چری موفق به کسب رتبه دوم در میزان رضایت از فروش در میان برندهای چینی تولید کننده خودرو در بازار این کشور شد.

مطالعه شاخص رضایت فروش J.D. Power China میزان رضایت از فروش را در بین خریداران خودروهای جدید اندازه‌گیری می‌کند. در این شاخص، رضایت خریداران بر اساس هفت معیار مهم مورد اندازه‌گیری قرار می‌گیرد.

 این هفت معیار شامل این موارد هستند: تجربه آنلاین ۱۸ درصد، ارتباطات قبل از بازدید ۱۰ درصد، پذیرش ۱۵ درصد، بازدید از نمایشگاه ۱۳ درصد، تست درایو هشت درصد، خرید ۱۶ درصد و روند تحویل ۲۰ درصد.

تیگو ۷

علاوه بر این هفت مورد، رضایت افرادی که در نهایت انصراف دادند نیز بر اساس شش معیار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، که شامل این موارد هستند: تجربه آنلاین ۳۱ درصد، ارتباطات قبل از بازدید ۳۰ درصد، پذیرش ۱۷ درصد، بازدید از نمایشگاه ۱۱ درصد، تست درایو شش درصد و مذاکره شش درصد.

مطالعه ۲۰۲۱ بر اساس بازخورد ۲۵ هزار و ۴۱۲  فردی صورت گرفته است که از ماه مه ۲۰۲۰ تا فوریه ۲۰۲۱ خودروهای جدید خریداری کرده‌اند.  جمع‌آوری داده‌ها در ۷۰ شهر بزرگ چین از نوامبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ و از بین ۵۵ برند صورت پذیرفته است.  

لازم به ذکر است که چین به بزرگترین بازار مصرف کننده خودرو در جهان تبدیل شده است و مصرف‌کنندگان چینی دقیق‌ترین الزامات مربوط به خدمات فروش در جهان را دارند  که از این لحاظ از ایالات متحده و ژاپن هم  در رده بالاتری قرار گرفته‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.