حراج وانت مانستر شورولت سیلورادو با توانایی حمل ۱۱ سرنشین

وانت مانستر Mayhem مبتنی بر وانت پیک‌آپ شورولت سیلورادو ۲۵۰۰ HD مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر ۳۰۰ اسب بخار با توانایی حمل ۱۱ سرنشین به مزایده گذاشته می‌شود.

قطعه نیوز: وانت مانستر Mayhem مبتنی بر وانت پیک‌آپ شورولت سیلورادو ۲۵۰۰ HD مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر ۳۰۰ اسب بخار با توانایی حمل ۱۱ سرنشین به مزایده گذاشته می‌شود.

اگر فکر می‌کنید مرسدس G650 لندولت (Landaulet) نامعقول و مضحک بود، صبر کنید تا بدتر از آن را ببینید. به گزارش موتوروان، آن‌چه به عنوان وانت پیک‌آپ شورولت سیلورادو ۲۵۰۰ HD معمولی تولید شد، اکنون وسیله نقلیه‌ی بسیار هیجان‌انگیزتری است که می‌تواند ضمن حمل ۱۱ سرنشین، تمام جاده‌ها را فتح کند.

بله، هشت صندلی سطلی در کفی عقب به‌علاوه سه صندلی در داخل کابین وجود دارد (از جمله صندلی تاشو)؛ به این معنی که مالکان این خودرو می‌تواند خانواده بزرگ خود را در ماجراجویی‌های خارج از جاده به همراه ببرند.

نمای جلو وانت مانستر شورولت سیلورادو / Chevrolet Silverado Monster Truck
وانت مانستر شورولت سیلورادو

 توصیه می‌کنیم قبل از هر مسافرتی با این خودرو، پیش‌بینی آب‌وهوا بررسی شود؛ زیرا صندلی‌های عقب کاملاً در معرض عوامل طبیعی قرار دارند و در زیر باران حفاظی برای سرنشینان وجود ندارد.

برای بهبود ایمنی، این کامیون مانستر دارای قفس غلت‌گیر در کفی عقب است تا اگر مشکلی پیش بیاید و لاستیک‌های بزرگ ۶۶ اینچی به سمت آسمان بلند شوند، سرنشینان عقب آسیبی نبینند.

مشخصات فنی

شاید انتظار دارید چنین وسیله نقلیه‌ای در ایالات متحده (محل زندگی وانت مانسترها) ساکن شود؛ اما در انگلستان این خودرو قابل استفاده است.

داستان از آنجا آغاز شد که شرکت TNT ۴x۴ در لانگ آیلند وانت شورولت سیلورادو را انتخاب و به‌شدت تغییر داد تا مشتری‌های بیشتری جلب کند. این وانت مانستر در سال ۲۰۱۴ با دریافت نام مستعار «Mayhem» به انگلیس ارسال شد و گرچه نمونه مسابقه‌ای کاملی نیست؛ اما در بسیاری از مسابقات مورد استفاده قرار گرفته است.

از آنجا که شورولت سیلورادو به وانت مانستر تبدیل شده، فضای داخل کابین عمدتا دست‌نخورده باقی مانده است؛اما برای کنترل سیستم فرمان چهار چرخ وانت، جعبه زردرنگی در داخل کابین وجود دارد که جلب توجه می‌کند.

همچنین با کنترل ترمز نصب‌شده در محل قرارگیری پای سرنشینان جلو تجهیز شده است. همان‌‌طور که انتظار می‌رود، ساییدگی و خوردگی قابل مشاهده‌ای در خودرو وجود دارد؛ زیرا این نسل اول شورولت سیلورادو HD به شمار می‌رود؛ این نمونه طی پنج سال گذشته برای بیش از ۳۰ هزار گردش استفاده می‌شد.

پیشرانه ۶ لیتری خورجینی هشت سیلندر سیلورادو حدود ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و وانت در شرایط خوبی قرار دارد و زنگ‌زدگی و فرورفتگی مهمی در بدنه ندارد. جعبه‌دنده برای پشتیبانی از این لاستیک‌های بزرگ دستخوش تغییرات زیادی شده است که هر زمان نیاز باشد، می‌توان آن‌ها را برای چرخ‌های معمولی تعویض کرد.

به‌زودی Car & Classic حراج هفت‌روزه خود را آغاز می‌کند و این وانت مانستر به مزایده گذاشته خواهد شد؛ زیرا وانت‌های مانستر تا حدودی در انگلستان نادر و احتمالا افراد زیادی علاقه‌مند به داشتن این هیولای بزرگ هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.