پایان خدمات مالی فورد در آرژانتین و برزیل

شرکت آمریکایی فورد موتور روز دوشنبه اعلام کرد که بازوی خدمات مالی این شرکت یعنی فورد کردیت، فعالیت های خود را در برزیل و آرژانتین متوقف می کند و تا ۳۷۵ میلیون دلار هزینه غیر نقدی را متحمل خواهد شد.

قطعه نیوز: شرکت آمریکایی فورد موتور روز دوشنبه اعلام کرد که بازوی خدمات مالی این شرکت یعنی فورد کردیت، فعالیت های خود را در برزیل و آرژانتین متوقف می کند و تا ۳۷۵ میلیون دلار هزینه غیر نقدی را متحمل خواهد شد.

فورد همچنین پیش بینی کرد که بیشتر این ضرر که شامل ۳۶۵ میلیون دلار مربوط به ارزهای خارجی است، در سال ۲۰۲۱ صورت خواهد گرفت، هرچند که زمان اتمام فعالیت فورد کردیت هنوز مشخص نیست.

بر اساس این گزارش، این شرکت برای جدایی کارمندان خود حدود ۱۰ میلیون دلار پول نقد پرداخت خواهد کرد.

اوایل ماه جاری میلادی، رسانه ها اعلام کردند که فورد پس از تصمیم به تعطیلی کارخانه های خود در برزیل، قرار است تقریباً ۴۹۵ میلیون دلار به ایالت باهیا پرداخت کند.

شرکت خدمات مالی فورد کردیت به‌عنوان بازوی سرمایه‌گذاری شرکت فورد، در زمینه ارائه خدمات بیمه اتومبیل، بانکداری، لیزینگ و وامهای خودرو فعالیت می کند.

این شرکت در سال ۱۹۵۹ راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان شرکت تابعه فورد، کلیه خدمات مرتبط با امور مالی شرکت‌های خودروسازی فورد و لینکلن موتور کمپانی را بر عهده دارد.

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.