جگوار به دنبال تولید یک شاسی بلند خاص الکتریکی است

رئیس جدید جگوار اعلام کرد که این شرکت طیف وسیعی از مدل‌های جدید که رقیب مستقیمی در بازار ندارند را تولید خواهد کرد

قطعه نیوز: رئیس جدید جگوار اعلام کرد که این شرکت طیف وسیعی از مدل‌های جدید که رقیب مستقیمی در بازار ندارند را تولید خواهد کرد.

جگوار تا به امروز خودروهای متفاوت و جذابی را تولید کرده است که از E-Pace سطح پایین شروع می شود.

احتمالا تا پنج سال دیگر، این خودروساز انگلیسی فقط یک مدل SUV را به شما پیشنهاد می‌دهد که جایگزین I-Pace (تنها کراس اوور Jag )، خواهد بود و قصد ندارد به سمت تولید شاسی بلندهای الکتریکی برود و تنها یک مورد تولید خواهد کرد.

این همان چیزی است که رئیس جدید جگوار، تیری بولوره در مصاحبه اخیر خود تایید کرد و همچنین اضافه کرد که این مارک با طیف وسیعی از مدل‌های جدید که رقبای مستقیمی در بازار ندارند، دوباره انواع جدیدی از خودروها را تولید خواهد کرد.

به زبان ساده، جگوار استراتژی موقعیت یابی لندرور را دنبال خواهد کرد، اما اتومبیل‌هایی با شکل منحصر به فرد و پایین‌تر به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بولوره درمورد ماهیت این مشکل توضیح می‌دهد: امروزه، وقتی به صحبت های مشتریان گوش می‌دهید، آن‌ها یک جگوار را می‌بینند و ماشین را تست می‌کنند اما در نهایت می‌روند و یک آئودی یا BMW می‌خرند که این تبدیل به یک مشکل برای ما شده است؛ شاید بتوان گفت مردم به دنبال یک خودرو اصیل هستند و ما را اصیل نمی دانند. ما باید موقعیت جگوار را بسیار متفاوت، بالاتر و اصیل بدست آوریم. 

استراتژی برند

بسیاری تحت تأثیر این صداقت صدای Jag’s head در مورد استراتژی فعلی برند قرار گرفته اند و در حقیقت، این اولین باری نیست که می‌شنویم بولوره درباره مشکلات پشت پرده صحبت می‌کند.

چند ماه پیش، وی اعتراف کرد که کیفیت محصولات جگوار سالانه حداقل ۱۰۰ هزار فروش برای آن‌ها خرج دارد و برای اصلاح این مسئله پیشرفت‌های چشمگیری لازم است.

بزرگترین و مهمترین وظیفه جگوار در چند سال آینده تهیه یک سکوی خودروی الکتریکی متناسب با استراتژی جدید آن خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این خودروساز به معماری توسعه یافته داخلی اعتماد خواهد کرد یا منبع آن را از یک شرکت شخص ثالث تهیه خواهد کرد. در همین حال، نسل فعلی SUV‌های این شرکت تا پایان چرخه عمر خود که بازنشسته می‌شوند، به روز می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.