معرفی تویوتا ۲۰۲۲ ۴Runner

تمام ۴ رانر تویوتا به یک موتور ۴.۰ لیتری V-۶ مجهز هستند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند

قطعه نیوز: تمام ۴ رانر تویوتا به یک موتور ۴.۰ لیتری V-۶ مجهز هستند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

تویوتا در حال افزودن مدل TRD اسپرت به مجموعه شاسی بلند ۲۰۲۲ ۴Runner است

این خودرو با دو چرخ عقب یا چهار چرخ در دسترس است و سوار بر چرخ‌های ۲۰ اینچی و دامپر‌های تطبیقی ​​متصل به هیدرولیک تویوتا است.

تویوتا ۲۰۲۲ ۴Runner یک مدل اسپرت TRD (Toyota Racing Development) را به مجموعه خود اضافه می‌کند که در پیکاپ سایز متوسط ​​Tacoma موجود بوده است.

این خودرو تا پایان تابستان در دسترس خواهد بود، اما کسانی که خواهان ۴Runners در جاده‌ها هستند، هنوز هم می‌توانند مدل‌های TRD آفرود یا TRD Pro را انتخاب کنند.

مشخصات خودرو

۴Runner TRD Sport شباهت زیادی به مدل لوکس‌تر مدل Limited دارد و روی همان چرخ‌های ۲۰ اینچی سوار می‌شود، آن‌ها به لاستیک‌های تمام فصل مجهز شده اند.

مطالب مرتبط

این مدل با هر دو چرخ عقب یا چهار چرخ با یک جعبه انتقال دو سرعته مانند Limited در دسترس است. TRD Sports یک اسکوپ هود TRD، اسپویلر جلویی، تریم به رنگ بدنه و ریل‌های سقفی مشکی اضافه می‌کند و نشان‌های TRD Sport روی ستون‌های C قرار گرفته اند.

نسخه جدید ۴Runner به جای پارچه دارای صندلی‌های چرمی مصنوعی خواهد بود (مدل‌های محدود صندلی‌های چرمی دریافت می‌کنند)، و پشتی‌ها آرم‌های TRD گلدوزی شده دارند.

صندلی‌های جلو گرم می‌شوند و یک تعویض کننده TRD و کف پوش‌های TRD Sport وجود دارد. هر ۴Runner با یک صفحه لمسی ۸.۰ اینچی با قابلیت Apple CarPlay، Android Auto و Amazon Alexa ارائه می‌شود.

شاسی بلندی لوکس از تویوتا با قدرت 270 اسب بخار
تویوتا ۲۰۲۲ ۴Runner

تمام ۴ رانر‌ها به یک موتور ۴.۰ لیتری V-۶ مجهز هستند که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۸ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

SUV‌های بدنه روی فریم دارای سیستم تعلیق عقب کویل-فنر هستند، اما مدل‌های TRD Sport از میراگر‌های انطباقی X-REAS تویوتا (در لیمیتد استاندارد نیز برخوردار هستند) که به صورت هیدرولیکی در گوشه‌های مخالف متصل می‌شوند تا پیچ و رول را کاهش دهند.

انتظار داریم قیمت ۲۰۲۲ تویوتا ۴Runner TRD Sport بین ۳۷۹۴۰ دلار مدل عقب SR۵ و ۴۶۸۴۵ دلار لیمیتد کاهش یابد. همچنین باید گزینه‌های زیادی برای انتخاب رنگ وجود داشته باشد، زیرا Tacoma TRD Sport در ۹ رنگ از جمله Voodoo Blue و Army Green در دسترس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.