تفاهم‌نامه همکاری «آمیکو» و «چرخشگر» برای تامین گیربکس و جعبه فرمان محصول ۲۶۳۱

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های ارس خودرو دیزل (آمیکو) و چرخشگر تبریز (ZF) در محل استانداری آذربایجان شرقی، به منظور تامین و داخلی‌سازی گیربکس و جعبه فرمان کمپرسی ۱۰ تن مدل ۲۶۳۱ امضا شد.

قطعه نیوز: شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) و شرکت چرخشگر، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به دنبال امضای تفاهم‌نامه میان شرکت ارس خودرو دیزل و چرخشگر، قرار است گیربکس و جعبه فرمان ۲۶۳۱، به عنوان‌ یکی از محصولات جدید آمیکو، در داخل کشور تامین شود.

این تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت‌های ارس خودرو دیزل (آمیکو) و چرخشگر (ZF) در محل استانداری آذربایجان شرقی و با حضور جناب دکتر جهانگیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی به منظور تامین و داخلی‌سازی گیربکس و جعبه فرمان کامیون مدل ۲۶۳۱ امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه تامین گیربکس و جعبه فرمان کمپرسی ۱۰ تنی ۲۶۳۱ آمیکو توسط شرکت چرخشگر تبریز

لازم به ذکر است، هدف از امضای این تفاهم‌نامه، قطع وابستگی به خارج از کشور، حمایت از صنعت پر توان داخلی و تقویت صنعت قطعه‌سازی کشور بوده است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه با حضور مقامات استان و مدیرانی از جمله  امین‌زاده به عنوان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پایدار به عنوان رئیس انجمن قطعه، مجموعه و خودروسازی استان، شهرام فداکار مدیرعامل شرکت آمیکو، خضری به عنوان مدیرعامل شرکت سیباموتور، نمایندگان شرکت های ایدم،چرخشگر و رخش خودرو و نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به امضا رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.