باکیفیت‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو از ایتالیا، آلمان و آمریکا وارد ایران می‌شود/ صدور گواهینامه معتبر کالیبراسیون دستگاه‌های تعمیرگاهی توسط شرکت «رادمن»

شرکت رادمن در سال ۹۱ تاسیس شده است و نمایندگی واردات تجهیزات تعمیرگاهی چند برند آمریکایی و اروپایی را در ایران دارد.

قطعه نیوز: مدیرعامل شرکت رادمن اظهار کرد: شرکت رادمن طیف وسیعی از خدمات تامین، نصب، آموزش و تعمیرات تجهیزات تعمیرگاهی را به نحو مطلوب انجام می‌دهد.

محمدحسین پاک‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار «قطعه نیوز» بیان کرد: شرکت رادمن در سال ۹۱ تاسیس شده است و نمایندگی واردات تجهیزات تعمیرگاهی چند برند آمریکایی و اروپایی را در ایران دارد.

وی گفت: برندهایی مانند راوالیولی، بندپک، وی‌تک، موراتک، یونیمتال و اسپانسی از کشورهای ایتالیا، آلمان و آمریکا توسط این شرکت به ایران وارد می‌شود.

وی افزود: تجهیزات وارداتی رادمن، گستره وسیعی از تجهیزات و دستگاه‌هایی که در تعمیرگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: انواع جک‌های بالابر با ظرفیت‌ها و مکانیزم‌های مختلف برای کاربری‌های گوناگون، دستگاه‌های تنظیم زوایای چرخ یا میزان فرمان، تعویض لاستیک، بالانس چرخ خودرو، خطوط تست و معاینه فنی خودرو توسط این شرکت وارد می‌شود.

وی افزود: شرکت رادمن همچنین اتاق‌های رنگ، دستگاه‌های شاسی‌کشی خودرو، دستگاه های شارژ گاز کولر برای انواع گازهای موجود در خودرو، تعویض روغن موتور و گیربکس های اتوماتیک و آنالیز گاز با توجه به پیشرفت تکنولوژی خودروهای مختلف را به کشور وارد می‌کند.

پاک‌نیا با بیان اینکه کیفیت دستگاه‌های شرکت رادمن از نمونه‌های چینی و ایرانی بالاتر است، اظهار کرد: کالاهای رادمن نسبت به سایر برندهای اروپایی که در بازار موجود است، دارای کیفیت و قیمت مناسبی است.

هزینه‌های نگهداری تجهیزات رادمن کمتر از دیگر برندهای اروپایی است

وی عنوان کرد: هزینه‌های نگهداری تجهیزات اروپایی معمولا زیاد است اما نگهداری و تعمیرات برندهای اروپایی موجود در شرکت رادمن به دلیل پیروی از یک مکانیزم ساده تر نسبت به سایر برندها کم هزینه‌تر است.

مدیرعامل شرکت رادمن گفت: موضوع مهم برای استفاده از دستگاه‌های تعمیرگاهی بحث خدمات پس از فروش است. مشتریان معمولا نگران پشتیبانی شرکت‌های تامین کننده در صورت  خرابی دستگاه‌ها هستند.

پاک‌نیا تاکید کرد: برندهای تحت نمایندگی شرکت رادمن در بحث خدمات پس از فروش عملکرد بسیار خوبی دارند و علاوه بر آن، توان و دانش فنی خود شرکت رادمن بالا است و توان حمایت از خریداران را دارد.  

وی اضافه کرد: بعد از خرید دستگاه توسط مشتری، موضوعات مهمی مانند نصب، آموزش، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای مطرح می‌شود که در بسیاری از برندها این خدمات ارائه نمی‌شود و این مساله معمولا باعث ایجاد نارضایتی در مشتریان شده است.

وی عنوان کرد: شرکت رادمن از ابتدا نصب، آموزش و تعمیرات تجهیزات را بر عهده می‌گیرد و علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان خود، چنین سرویس‌هایی را برای سایر برندها نیز انجام می‌دهد.

وی گفت: مشاوره رایگان درباره نوع دستگاه مورد نیاز برای هر تعمیرگاه، ارزیابی فضا و… نیز از جمله خدماتی است که توسط شرکت رادمن به مشتریان ارائه می‌شود.

وی افزود: آزمایشگاه کالیبراسیون مورد تایید سازمان ملی استاندارد نیز در این شرکت وجود دارد و گواهینامه کالیبراسیون برای تجهیزات را صادر می‌کند. همچنین خدمات بازسازی تجهیزات مستهلک و بروز رسانی آنها از خدمات ویژه شرکت رادمن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.