۲۵۰ کامیون در شب های قدر توقیف شدند

قطعه نیوز: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ساعتی و اعمال قانون ۲۵۰ دستگاه کامیون در دو شب قدر خبر داد.

سرهنگ علی همه‌خانی با بیان اینکه طرح کامیون ممنوع ویژه شب های قدر در تهران اجرا شده و امشب نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح با کامیون های متخلف برخورد قانونی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: طرح ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب قدر  طبق اطلاعیه ای که از قبل صادر شده بود امشب نیز در تهران ادامه دارد و از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری بعمل خواهد آمد.

همه خانی افزود: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و در اولین شب اجرای طرح، ۲۰۰ کامیون به شکل ساعتی توقیف شده و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران جلوگیری شد.


وی ادامه داد: همچنین در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در شب دوم اجرای طرح نیز ، ۵۰ کامیون نیز به شکل ساعتی متوقف و ضمن اعمال قانون از ورود آنها به سطح شهر تهران ممانعت شد.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب بیست‌وسوم


معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این طرح امشب نیز مصادف با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد و همکاران بنده که در اطراف رینگ خروجی تهران مستقرند، از ورود کامیون ها به سطح شهر تهران جلوگیری خواهند کرد.

همه خانی تصریح کرد: اجرای این طرح تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت و کامیون ها تا این ساعت اجازه ورود به شهر تهران را نخواهند داشت.


وی به دلایل اجرای این طرح در سه شب ماه رمضان هم اشاره کرد و گفت : از جمله دلایل اجرای این ممنوعیت در این سه شب بخاطر ایجاد امنیت شب زنده داران و مومنین روزه داری است که در مراسمات احیا شرف حضور دارند و با توجه به تخلفات حادثه سازی که از سوی برخی رانندگان کامیون ها روی می دهد و تاریکی هوا اجرای این طرح ضروری است.


وی از رانندگان کامیون خواست از ورود به سطح شهر تهران در اجرای این طرح جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.