نظر بنز در مورد تسلا!

قطعه نیوز: هی مرسدس! در مورد تسلا چه فکر می کنی؟ به احتمال زیاد با شنیدن پاسخ بنز، به طرز تفکر این خودروساز می خندید.

اتفاق جالب و طنز

اعتماد به نفس، خصلت خوب و لازمی است اما بهتر است که ریشه در توانایی بالا داشته باشد. این واقعیت چنان جهانی است که به دنیای انسان ها محدود نمی شود و حتی در دنیای دیجیتال هم می توان ردی از آن گرفت. کافی است سامانه تشخیص فرامین صوتی مرسدس بنز به نام لینگواترونیک Linguatronic را امتحان کنید.

یکی از کاربران تیک توک TikTok از این سامانه سؤال می کند: نظر شما در باره تسلا چیست؟ پاسخ این سامانه به قدری جالب و زیبا بود که این کاربر آن را ضبط کرده و در آدرس @benzenthusiastofficial  به اشتراک گذاشته است.

به احتمال زیاد شما هم حوصله چک کردن یا رفتن به آدرس بالا را ندارید ما هم شما را بیشتر از این منتظر نمی گذاریم و جواب سامانه تشخیص صدای و فرامین بنز را همین جا می گوییم.

جواب: «همان طور که شما فکر می کنید. وَاِلا شما هم این جا [داخل خودروی مرسدس بنز] ننشسته بودید.»

اعتماد به نفسِ بالای بنز

حتی اگر از پیش و ساعت ها به این پاسخ فکر شده باشد و سامانه از قبل آماده این سؤال و جواب بوده باشد، باز هم نشانه خوش فکری و حاضر جوابی است.

اما از خود جواب مهم تر این است که بالاخره عده ای در بنز به این چالش فکر کرده اند، یعنی در درون خود کارکنان بنز هم این واقعیت به رسمیت شمرده شده که تسلا را با خودروهای مرسدس بنز مقایسه می کنند.

با این که فاصله قیمتی آنها بسیار زیاد است. این پاسخ هم تأییدی بر همین ماجراست، درست است که پاسخ بنز از سر خودشیفتگی و اعتماد به نفس بالا به نظر می رسد اما بالاخره برند مرسدس بنز هم در طول یک قرن گذشته کم نگذاشته است.

ما نمی دانیم که این جواب هایی که در سامانه ذخیره شده یا تولید می شود، چگونه آماده شده و تا چه حد هوش مصنوعی در آن به کار رفته است.

با این وصف، حداقل این موضوع واضح است که مرسدس بنز می داند که دارد چه کار می کند. حالا اگر این پاسخ را از خودروهایی مثل آئودی، لکسوس و ب ام و می شنیدیم، بیشتر وجود رقابت را باور می کردیم.

نکته دیگر این که این پرسش که «نظر شما در باره تسلا چیست» را از یک خودروی بنزینی مرسدس بنز پرسیده اند و بنز حتی قصد ندارد پیش از سال ۲۰۳۹ به تولید خودروهای بنزینی پایان دهد و در حقیقت این خودروی مرسدس بنز برای مقایسه با تسلا حتی گزینه مناسبی هم نبوده است.

یک نکته قابل توجه دیگر هم این است که مرسدس بنز اولین خودروساز با بیش از یک قرن تجربه است که رقیبی مناسب برای تسلا و لوسید تحت عنوان EQS‌ ارائه کرده.

حتی پیش از مرسدس بنز و تسلا، فولکس واگن پلتفرم ماجولار خاص خودروهای برقی تحت عنوان MEB را معرفی کرده بود.

باید همین سؤالِ «نظر شما در باره تسلا چیست؟» را از خودروی EQS‌ مرسدس بنز پرسید. به احتمال زیاد متکبرانه تر جواب خواهد داد.

منبع: TikTok و insideevs.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.