رونمایی از شاسی بلند غول‌آسا Mammoth 1000

قطعه نیوز: پروژه‌های هنسی – Hennessey – همواره چیزی فراتر از استانداردهای دنیای تیونینگ بوده است. جدیدترین دستاورد این شرکت آمریکایی شاسی‌بلند غول‌آسایی است به اسم Mammoth 1000.

تغییراتی که هنسی روی بدنه این پیکاپ اجرا کرده است شامل ادامه دادن خطوط سقفی و یک ستون C جدید بوده تا بخش بار انتهایی را تبدیل به فضای داخلی کند.

کاملاً مشخص است آنچه می‌بینیم نسخه‌ای منحصربه‌فرد از پیکاپ قدرتمند رم TRX است که هنسی آن را با بدنه سفارشی و فضای داخلی اصلاح‌شده عرضه کرده، که اکنون می‌تواند جایی برای هفت نفر را فراهم کند. اما تردیدی نیست که این فضای بزرگ برای حمل و نقل خانواده تنها قابلیت خاص این خودرو نیست.

رامTRX

تغییراتی که هنسی روی بدنه این پیکاپ اجرا کرده است شامل ادامه دادن خطوط سقفی و یک ستون C جدید بوده تا بخش بار انتهایی را تبدیل به فضای داخلی کند.

با این حال هنسی هنوز تصاویری از داخل کابین ماموت ۱۰۰۰ منتشر نکرده است ولی آنطور که خودش می‌گوید در پشت ردیف سوم صندلی‌ها یک فضای عالی برای بار تعبیه شده است.

این اولین تلاش تیونر برای تبدیل وانت‌های فول‌سایز به شاسی‌بلندهای تنومند نیست. پیش‌تر در سال ۲۰۱۵ شاهد پروژه VelociRaptor بودیم که روی فورد F250 اجرا شده بود.

فقط صندلی نیست که به این خودرو اضافه شده است. تیونر برای این خودرو سراغ یک پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر V شکل رفته است. پیشرانه‌ای که به صورت استاندارد ۷۰۲ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتن‌متر گشتاور فراهم می‌کند. اما هنسی کاری کرده است که خروجی پروژه جدید به ۱۰۱۲ اسب‌بخار قدرت با ۱۳۱۳ نیوتن‌متر گشتاور رسیده است.

باور کردنی نیست که این هیولای پهن‌پیکر می‌تواند صفر تا صد را در ۳.۲ ثانیه بپیماید. این در حالی است که پیمایش ۴۰۰ متر با آن فقط ۱۱.۴ ثانیه با سرعت ۱۹۳ کیلومتر برساعت طول می‌کشد.

این خودرو با رینگ‌های ۲۰ اینچی و لاستیک‌های ۳۵ اینچی آفرود به دست مشتریان خواهد رسید.

هنسی ماموت ۱۰۰۰ خودروی ارزانی برای شما نخواهد بود. چراکه قیمت پایه آن ۳۷۵ هزار دلار است.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.