کانسپت سوزوکی میسانو EV معرفی شد

قطعه نیوز: سوزوکی میسانو – Misano – کانسپتی برقی است که در همکاری میان دانشجویان کالج IED Torino و خودروساز ژاپنی شکل گرفته است.

این کانسپت جدید واجد ویژگی‌های مشترک با خودرو و موتورسیکلت است، که توسط طراحان جوان و به منظور نمایش تجربه تازه‌­ای از سبک زندگی پا به عرصه گذاشته است.

چیدمان صندلی‌­ها در این طرح مطالعاتی به روشی نامعمول انجام شده تا فعالیت همزمان سوزوکی در ساخت خودرو و موتورسیکلت را یادآوری کند. نام میسانو هم از پیست مشهور مسابقات در ایتالیا برگرفته شده تا روح اسپرت این خودرو را به نمایش بگذارد.

ارتباط میسانو با دنیای موتورسیکلت‌ها تنها به چیدمان صندلی­‌ها محدود نمانده چراکه یک دسته کنترلی در کابین آن نصب شده که تحت تاثیر دسته فرمان موتورسیکلت طراحی شده است. نحوه چیدمان صندلی­‌های میسانو، فضای لازم برای نصب مجموعه باتری و قرار دادن لوازم را نیز فراهم نموده است.

آقای کیمی‌هیکو ناکادا که مدیریت مرکز طراحی سوزوکی را برعهده دارد، این کانسپت جدید را واجد ویژگی­‌های مشترک با خودرو و موتورسیکلت دانسته که توسط طراحان جوان و به منظور نمایش تجربه تازه‌­ای از سبک زندگی پا به عرصه گذاشته است.

کانسپت سوزوکی میسانو EV
سوزوکی میسانو

فرم چراغ‌های جلو و عقب سوزوکی میسانو با یکدیگر هماهنگ است و تنها در خودرو که در سمت چپ قرار دارد هم به پنل شیشه­‌ای مجهز شده که باعث می‌شود راننده خود را در فاصله کمتری نسبت به سطح زمین احساس کند.

تیم دانشجویانی که در طراحی میسانو شرکت داشته­‌ا‌ند، از اعضایی با ملیت ایتالیا، هند، ترکیه، فرانسه، لبنان، اسپانیا، آلبانی و بلژیک تشکیل شده است.

قرار است سوزوکی میسانو از تاریخ ۱۵ می تا ششم ژوئن در موزه Museo Nazionale dell’Automobile di Torino در شهر تورین به معرض نمایش درآید.

منبع: باما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.