رونمایی از Revolt توسط بالتاسار در بارسلون

قطعه نیوز: Revolt اتومبیلی کاملاً برقی با قدرت ۵۰۰ اسب بخار، توسط شرکت بالتاسار مستقر در بارسلون ساخته شده است.

 در صنعت خودرو، اسپانیا را می‌توان با برند اصلی SEAT شناخت و در عین حال این کشور دارای تعدادی تولیدکننده کوچک خودرو است.

آنچه در تصویر زیر مشاهده می‌کنیدخودروی Revolt است، اتومبیلی کاملاً برقی که توسط شرکت بالتاسار مستقر در بارسلون ساخته شده است.

کار این شرکت تولید کامل ترین اتومبیل‌های برقی برای ترددهای روزانه است و اطمینان دارد که ساخت این نوع خودرو موفقیت آمیز خواهد بود.

Revolt ساختاری سبک به علت استفاده بیشتر از فیبر کربن دارد و وزن آن تقریباً ۷۷۰ کیلوگرم، همراه با یک پیشرانه الکتریکی RWD دو موتوره با قدرت ۵۰۰ اسب بخار است، سرعت شتاب صفر تا  ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را فقط در ۲.۵ ثانیه تضمین می‌کند.

ییی
Revolt

همانطور که TopGear گزارش داده است، بالتاسار تمام قطعات این خودرو را در کارخانه خود ساخته است، فقط  بسته باتری ۷۰۰ ولت، ۲۵۰ کیلوگرمی را Millor اسپانیایی ساخته است. اگر به ایستگاه شارژ سریع دسترسی داشته باشید، فقط در مدت ۵ دقیقه قادر خواهید بود انرژی ۱۰۰ کیلومتری این خودرو را تامین کنید.

بهترین قسمت این است که رانندگی با این خودرو فقط در پیست نخواهد بود، بالتاسار می‌گوید این خودرو دو نفره برقی کاملاً مناسب رانندگی در جاده‌ است. یک جفت صندلی با روکش کربنی، یک فرمان متحرک و یک صفحه نمایش کوچک با عملکرد‌های اساسی در داخل کابین وجود دارد، همچنین درگاه شارژ روی داشبورد، درست در مقابل صندلی مسافر وجود دارد.

ییی
Revolt

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.